اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

مشهد میزبان شهید دفاع مقدس

مراسم تشییع شهید حسن نیک‌باف شاندیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی پس از ادای احترام مسئولان در بهشت رضا مشهد برگزار می‌شود.

مشهد میزبان شهید دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از ایثار واحد خراسان رضوی، پیکر شهید «حسن نیک باف شاندیز» که در منطقه شرهانی تفحص و از طریق آزمایش DNA شناسایی شده است، پس از 37 سال به زادگاهش برگشت.

مراسم تشییع این پاسدار رشید اسلام، رأس ساعت 8 صبح شنبه 19 مهر از مقابل حسینیه شهدا واقع در بهشت رضا تا مزار شهید برگزار می‌شود.

حجت الاسلام احمد ملکی، رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران منطقه دو مشهد و ولی‌نیا مسئول ایثارگران سپاه امام رضا(ع) با حضور در منزل این شهید والامقام، خبر شناسایی پیکر شهید را به اطلاع این خانواده معزز رساندند.

پیکر این شهید والامقام پس از ادای احترام مسئولان و مردم، در بلوک 15، ردیف 17، شماره 20 در جوار یاران شهیدش آرام خواهد گرفت.

منطقه شرهانی در 100 کیلومتری غرب اندیمشک استان خوزستان قرار دارد.

شهید پاسدار «حسن نیک باف شاندیز» در 30 فروردین 1339 چشم به جهان گشود و در 24 فروردین 1362 در منطقه شرهانی عملیات والفجر یک به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

گفتنی است؛ سند افتخار مردم مشهد الرضا پرونده هشت هزار و 673 شهید، 37 هزار و 268 جانباز و یک هزار و 937 آزاده است که در پاسداشت آرمان‌های انقلاب ایثار و فداکاری کردند.

انتهای پیام/ 70051

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول