اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

۱۵۰۰ خانه هلال احمر در کشور آماده بهره برداری است/ امدادرسانی در کمتر از 10 دقیقه باید باشد

رئیس جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به آماده بهره برداری بودن یک هزار و ۵۰۰ خانه هلال احمر در کشور، گفت: حدود یک هزار و ۵۰۰ خانه هلال احمر دیگر نیز تا هفته دولت آماده بهره برداری می شود.

۱۵۰۰ خانه هلال احمر در کشور آماده بهره برداری است/ امدادرسانی در کمتر از 10 دقیقه باید باشد

 به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، کریم همتی ظهر امروز در مراسم افتتاح پروژهای دامپروری و کشت و صنعت هلال احمر این شهرستان که دفتر هلال احمر نیشابور برگزار شد، اظهار کرد: ورود به بورس گام بزرگی در شفافیت مالی است، در بحث شفافیت مالی از تمام مدیران انتظار دارم این مسئله را رعایت کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به اینکه یکی از شرکت‌هایی که باید از سوی هلال احمر در بورس شرکت کند، کشت و صنعت این سازمان است، افزود: حوزه‌های ساختاری و دامپروری در بورس از سوی هلال احمر شرکت می‌کنند.

وی ادامه داد: در بخش کشت و صنعت هلال احمر اقداماتی از جمله پرواربندی یک هزار راس گاو نر، ۴۰۰ راس گوساله و شیردوشی تمام اتوماتیک ۲۳ واحدی تاکنون انجام شده، همچنین، بیش از ۲ هزار هکتار زمین زیر کشت و صنعت هلال در کشور هستند.

همتی با بیان اینکه باید بخشی از سود شرکت‌های مربوط به سازمان هلال احمر به مناطق محروم تعلق گیرد، اضافه کرد: ما باید زیر ۱۰ دقیقه به مناطق آسیب زده برسیم، این با آموزش همگانی در دورترین نقاط کشور میسر است، به همین منظور خانه‌های هلال در روستاها با همکاری فرماندارها و دهیاران آماده شدند تا به آموزش بپردازند.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به آماده بهره برداری بودن یک هزار و ۵۰۰ خانه هلال احمر در کشور، گفت: حدود یک هزار و ۵۰۰ خانه هلال احمر دیگر نیز تا هفته دولت آماده بهره برداری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اوضاع مالی سازمان هلال احمر خوب نیست، متذکر شد: ۳۷ هزار و ۵۰۰ خانه هلال در کشور نیاز است، با کمک ۳۰۰ میلیارد تومان فقط می‌توانیم اقلام مورد نیاز را خریداری و تجهیز کنیم.

انتهای پیام/ ۷۰۰۳۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول