اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

عاملان اصلی شرارت و تیراندازی خیابانی در مشهد دستگیر شدند

فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری عاملان شرارت و تیراندازی هوایی در بلوار طبرسی شمالی خبر داد.

عاملان  اصلی شرارت و تیراندازی خیابانی در مشهد دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ عباس صارمی ساداتی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر شرارت و تیراندازی هوایی 2 جوان پرایدسوار در محدوده بلوار طبرسی شمالی مشهد، پی گیری موضوع در دستور کار ماموران انتظامی مشهد قرار گرفت.

وی افزود: در پی هماهنگی‌های به عمل آمده، بلافاصله تحقیقات پلیسی آغاز و بررسی‌های اولیه نشان داد 2 جوان پرایدسوار در حالی که یکی از آنان اسلحه شکاری و قمه در دست داشته، اقدام به تیراندازی هوایی و پس از آن ایراد خسارت به یک دستگاه موتورسیکلت و خودرو پارک شده در کنار خیابان کرده و متواری شده اند.

فرمانده انتظامی مشهد گفت: ماموران انتظامی مشهد در این ماموریت ضربتی با پیگیری دقیق سرنخ‌های به دست آمده به اطلاعاتی دست یافتند که منجر به چهره زنی 2 عامل اصلی این شرارت خیابانی شد.

وی خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی با تعقیب و مراقبت‌های پوششی، مخفیگاه متهمان را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی برای بازرسی محل وارد عمل شد و در نتیجه 2 متهم اصلی پرونده در حالی که اقدام به تخریب شیشه‌های یک خانه کرده و قصد فرار داشتند را دستگیر کردند.

صارمی ساداتی با اشاره به این که در ادامه این عملیات موفق، 3 متهم دیگر این پرونده نیز توسط پلیس دستگیر شدند، اظهار کرد: از این متهمان یک قبضه اسلحه شکاری، 6 فشنگ و 2 قمه کشف شد.

فرمانده انتظامی مشهد با بیان این که 2 متهم اصلی پرونده که دارای سابقه نزاع هستند در تحقیقات اولیه به شرارت اعتراف کرده‌اند و با دستورات تخصصی مقام قضایی، تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

انتهای پیام/ 70068

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول