اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

تخصیص بیش از 12 میلیارد تومان تسهیلات به خط اعتباری مکانیزاسیون جهاد کشاورزی مشهد

معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مشهد از اختصاص مبلغ 12 میلیارد و 943 میلیون تومان تسهیلات بانک کشاورزی برای خرید ماشین آلات کشاورزی، کمباین، تراکتور و تاسیسات مرغداری‌ها، ادوات دنباله بند، سم‌پاش‌ها در سال ۹۹ خبر داد.

تخصیص بیش از 12 میلیارد تومان تسهیلات به خط اعتباری مکانیزاسیون جهاد کشاورزی مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی مشهد، امید طهماسبی‌زاده گفت: به منظور برنامه‌ریزی و جذب ۱۰۰ درصدی تسهیلات همانند سال گذشته، تقسیم‌بندی بین بخشی جهت سوق دادن این اعتبارات جهت خرید ادوات خاک‌ورزی و دنباله‌بندهای مناسب کشاورزی به منظور اصلاح و ارتقا در روش‌های کاشت و بهره‌وری آب و سایر نهاده‌های کشاورزی انجام شد و از طرفی با توجه به کمبود کمباین‌های بومی در شهرستان مشهد، برداشت کلزا یکی از اولویت‌های جذب این تسهیلات است.

وی بیان کرد: با عنایت به نام گذاری سال جهش تولید ضمن قدردانی از تلاش تمام ادارات، واحدها و کارشناسان و مراکز جهاد بخش در جذب تسهیلات سال گذشته انتظار می‌رود با همت مضاعف ضمن هدایت این تسهیلات برای افزایش کمی ماشین آلات مناسب بخش کشاورزی در زیر بخش‌های زراعت، باغبانی، شیلات و دام و طیور و جنگل و مرتع را مد نظر قرار دهند.

طهماسبی از اختصاص مبلغ 12 میلیارد  و  943 میلیون تومان تسهیلات بانک کشاورزی برای خرید ماشین آلات کشاورزی، کمباین، تراکتور و تاسیسات مرغداری‌ها، ادوات دنباله بند، سم‌پاش‌ها در سال ۹۹ خبر داد.

لازم به یاد آوری است تسهیلات مکانیزاسیون مانند سنوات گذشته به منظور ارتقا کمی و کیفی در بخشهای مختلف شهرستان از مولفه‌های مهم و تاثیر گذار در مدیریت جهاد کشاورزی است.

انتهای پیام/ 70071

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول