اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

عاملان سرقت‌های بلوار پیروزی مشهد در چنگ قانون

جانشین فرماندهی انتظامی مشهد از دستگیری ۲جوان تبعه خارجی که در محدوده بلوار پیروزی مشهد مرتکب سرقت‌های سریالی می‌شدند خبر داد.

عاملان سرقت‌های بلوار پیروزی مشهد در چنگ قانون

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی پلیس خراسان رضوی، سرهنگ محمد طبسی  اظهار کرد: از چندی قبل گزارش سرقت‌های خشن  سریالی در محدوده بلوار خاقانی،رضوی و فکوری مشهد به‌ فوریت‌های پلیسی ۱۱۰اعلام  و دستورات لازم برای پی گیری سریع پرونده صادر شد.

جانشین فرماندهی انتظامی مشهد افزود: تیم‌های تجسس کلانتری ۴۰نجفی در پیگیری‌های اولیه خود با بررسی سرنخ‌های موجود ۲ عامل اصلی این سرقت‌ها را چهره زنی و تحت تعقیب قراردادند.

وی ادامه داد: مأموران کلانتری نجفی برای دستگیری ۳ متهم که سروصورت خود را پوشانده و با موتورسیکلت در بزرگراه شهید کلانتری درحرکت بودند وارد عمل شدند.

طبسی یادآور شد: پلیس در این عملیات راننده موتورسیکلت و یکی از همدستانش را دستگیر و ۲قبضه قمه و یک عدد افشانه فلفلی کشف کرد اما همدست آن‌ها که از موتورسیکلت پیاده شده بود متواری شد.

جانشین فرماندهی انتظامی مشهد با اشاره به این‌که تحقیقات از ۲ متهم که تبعه خارجی هستند برای کشف زورگیری‌های انجام‌شده توسط آن‌ها ادامه دارد  تأکید کرد: تاکنون ۶شاکی پرونده برای پی گیری شکایت خود از این سارقان خیابانی به کلانتری نجفی مراجعه کرده‌اند .

انتهای پیام/ 70042

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول