اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

طلاب غیر ایرانی پای کار مبارزه با کرونا در مشهد

مدیر روابط عمومی جامعه المصطفی خراسان رضوی گفت: طلاب غیر ایرانی نمایندگی جامعة المصطفی در خراسان بعد از ورود بیماری کرونا به ایران با تشکیل پویش ابناء المصطفی به مقابله با ویروس کرونا رفتند.

طلاب غیر ایرانی پای کار مبارزه با کرونا در مشهد

 احسان فرح بخش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، اظهار کرد: پویش ابناء المصطفی متشکل از طلاب، کارکنان و خانواده‌های آنان بوده و در حال جذب سایر افراد و نهادهای خیر است.

مدیر روابط عمومی جامعه المصطفی خراسان رضوی عنوان کرد: تا کنون با برگزار کردن مسابقات مجازی و اطلاع رسانی‌های گسترده و تولیدات متنوع از لوازم بهداشتی مانند ماسک و شیلد تا تولیدات سمعی بصری و کلیپ‌های آموزشی در جبهه مبارزه با ویروس کرونا خدمت کرده است.

وی با بیان اینکه جامعه المصطفی با اطلاع از کمبود برخی تجهیزات اولیه پزشکی در تعدادی از بیمارستان‌های سطح شهر مشهد اقدام به تولید موارد مورد نیاز کرده است، خاطر نشان کرد: پویش ابناء المصطفی نمایندگی خراسان که در حوادث سال گذشته نیز برای امداد رسانی در حوادث سیل به نقاطی از کشور اعزام شده بودند، این بار پس از اطلاع از کمبود تجهیزات درمانی کادر پزشکی در برخی بیمارستان‌ها، بعد از گذراندن کارگاه آموزش شیلد سازی، به ساخت این وسیله پزشکی اقدام کردند.

مدیر روابط عمومی جامعه المصطفی خراسان رضوی بیان کرد: همچنین جامعه المصطفی از اعضای تیم پزشکی استان جهت همکاری‌های دوجانبه دعوت کرد و جلساتی در این زمینه برگزار شد.فرح بخش ادامه داد: این گروه سازندگی متشکل از طلاب غیر ایرانی، در کمتر از دو روز تا کنون موفق شدند  یک هزار شیلد پزشکی (ماسک تلقی برای پوشش صورت پزشکان و پرستاران) تولید و تحویل جامعه پزشکی دهند.

وی اظهار کرد: در روزهای گذشته نیز تعداد چهار هزار پاپوش(کاور کفش) ویژه بیمارستان‌ها توسط گروه انوار المصطفی تولید شده است.

انتهای پیام/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول