اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

پرداخت بخشی از مطالبات مراکز درمانی بیمه سلامت در خراسان رضوی

معاون پشتیبانی و توسعه منابع اداره کل بیمه سلامت خراسان رضوی در خصوص پرداخت مطالبات مراکز درمانی بیمه سلامت گفت: یک هزار و ۹۳۸ میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد با بیمه سلامت در استان خراسان رضوی پرداخت شد.

پرداخت بخشی از مطالبات مراکز درمانی بیمه سلامت در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت خراسان رضوی، محمدحسین برادران در خصوص پرداخت مطالبات مراکز درمانی بیمه سلامت گفت : یک هزار و ۹۳۸ میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد با بیمه سلامت در استان خراسان رضوی  پرداخت شد.

معاون پشتیبانی و توسعه منابع اداره کل بیمه سلامت خراسان رضوی افزود: بخشی از پرداخت مطالبات مؤسسات طرف قرارداد بیمه سلامت در خراسان رضوی مربوط به سال ۹۷ و بخشی نیز مربوط به سال ۹۸ است. 

وی ادامه داد: بدین منظور علی الحساب آذر لغایت بخشی از بهمن سال ۹۸ سطح یک روستایی، مطالبات مهر و آبان ماه ۹۸ مؤسسات تابعه دانشگاه‌های علوم پزشکی استان، مانده مطالبات بستری مردادماه و همچنین ۶۹ درصد از مطالبات شهریور ۹۸ بخش بستری بیمارستان‌های غیردانشگاهی در مجموع به مبلغ یک هزار و 456 میلیارد و 690 میلیون ریال پرداخت شده است.

برادران بیان کرد: در این چارچوب پرداختی مانده مطالبات آبان ماه ۹۷ و تسویه مطالبات آذر و دی ماه ۹۷ داروخانه‌های غیر از دانشگاهی و هم چنین علی الحساب بهمن ماه داروخانه‌های ارائه دهنده داروهای خاص غیر از دانشگاهی به مبلغ ۴۸۱ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال نیز انجام شده است.

معاون پشتیبانی و توسعه منابع اداره کل بیمه سلامت خراسان رضوی تعداد مؤسسات طرف قرارداد این بیمه را در استان شامل پزشکان، داروخانه‌ها، دندانپزشکان، بیمارستان‌ها و سایر مراکز تشخیصی و درمانی چهار هزار و ۵۵۵ هزار مورد اعلام کرد.

وی گفت: همچنین سه میلیون و ۴۰۰ هزار نفر در استان ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار نفری خراسان رضوی زیر پوشش بیمه سلامت هستند که در قالب پنج صندوق کارکنان دولت، روستاییان و عشایر مناطق زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت، بیمه ایرانیان، بیمه همگانی و سایر اقشار به آن‌ها خدمات‌رسانی می‌شود.

هم اکنون ۵۷ درصد از جمعیت ۶.۵ میلیون نفری استان خراسان رضوی زیرپوشش خدمات اداره کل بیمه سلامت قرار دارند.

انتهای پیام/ 70051

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول