اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

لغزندگی در جاده‌های خراسان رضوی/ رانندگان از سفر خودداری کنند

رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی، گفت: با توجه به شرایط جوی و لغزندگی راه مردم ترجیحاً از سفر خودداری کرده و در صورت لزوم قبل از حرکت وضعیت راه را از تلفن ۱۴۱ «مرکز مدیریت راه‌ها» و ۱۱۰ « مرکز فوریت‌های پلیس» استعلام بگیرند و با احتیاط کامل حرکت کنند.

لغزندگی در جاده‌های خراسان رضوی/ رانندگان از سفر خودداری کنند

سرهنگ هادی امیدوار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، در خصوص وضعیت راه‌های استان، اظهار کرد: در محور مشهد و کلات باراش باران و در گردنه گوجگی شاهد بارش برف هستیم.

رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی با اشاره به اینکه در محور آزادراه شهید شوشتری به سمت تربت حیدریه و گناباد با بارش پراکنده باران و لغزندگی راه‌ها مواجه هستیم، از بارش باران در محور مشهد به چناران و مه‌گرفتگی و کولاک‌های محلی در گردنه تیوان خبر داد.

وی افزود: در گردنه برغمد اسفراین به سمت سبزوار نیز بارش خفیف برف را داریم و در سایر مسیرها مشکلی نداریم.

امیدوار از پنج فقره تصادف جرحی و 8 مجروح در تصادفات 12 ساعت گذشته محورهای خراسان رضوی خبر داد.

رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی، خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط جوی و لغزندگی راه مردم ترجیحاً از سفر کردن خودداری کرده و در صورت لزوم قبل از حرکت وضعیت راه را از تلفن ۱۴۱ «مرکز مدیریت راه‌ها» و ۱۱۰ « مرکز فوریت‌های پلیس» استعلام بگیرند و با احتیاط کامل حرکت کنند.

وی از مردم خواست با احتیاط کامل رانندگی کنند و با توجه به اینکه بارندگی تا پایان شب ادامه دارد، حتماً تجهیزات زمستانی مانند، زنجیر چرخ، سوخت‌کافی و لباس گرم را به همراه داشته‌باشند.

انتهای‌پیام/ 70068

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول