اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

متوفیان فقط تا صحن آزادی در حرم مطهر رضوی طواف می‌شوند

مدیر عامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد گفت: پیرو دستورالعمل ابلاغی از سوی آستان قدس رضوی، به منظور حفظ سلامتی زائرین و مجاورین حضرت رضا(ع) تشییع و طواف متوفیان فقط از محل توقف آمبولانس‌های مرکز اعزام تا ورودی صحن آزادی است.

متوفیان فقط تا صحن آزادی در حرم مطهر رضوی طواف می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت آرامستان، امروز جلسه ستاد مقابله و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا ویروس با حضور مدیر عامل و مدیران سازمان مدیریت آرامستان‌ها در محل آرامستان بهشت رضا(ع) و با محوریت بررسی اقدامات انجام گرفته برگزار شد.

مدیر عامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد، ضمن تاکید بر پیگیری و اجرای راه‌های پیشگیری در سطح آرامستان‌های مشهد گفت: با توجه به تاکیدات شهردار مشهد در راستای حفظ سلامت شهروندان و همکاران، ضدعفونی ساختمان‌های اداری و محیط‌های آرامستان‌ها باید به صورت مستمر و با دقت انجام پذیرد.

حجت الاسلام حسین مهدوی دامغانی افزود: پیرو دستورالعمل ابلاغی از سوی آستان قدس رضوی، به منظور حفظ سلامتی زائرین و مجاورین حضرت رضا(ع) تشییع و طواف متوفیان فقط از محل توقف آمبولانس‌های مرکز اعزام 1530 تا ورودی صحن آزادی ( باب السلام) بوده و مراسم خطبه و نماز میت در همان مکان برگزار خواهد شد.

وی در خصوص اقدامات انجام گرفته تاکنون در این سازمان گفت: ضدعفونی خودروهای مرکز اعزام آمبولانس پس از پایان هر ماموریت، ضدعفونی مستمر کلیه ساختمان‌ها و محیط آرامستان‌ها و تجهیزات از جمله اقداماتی است که به صورت روزانه انجام می پذیرد.

مدیر عامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد افزود: با توجه به حساسیت موضوع ، استفاده از لباس ویژه «گان» برای همکارانی که مباشرت با پیکر متوفی دارند الزامی بوده و همچنین غیر فعال سازی آبخوری‌ها در سطح آرامستان‌ها جهت پیشگیری از انتقال ویروس کرونا و نصب چک لیست ضدعفونی سرویس‌های بهداشتی جهت اطلاع شهروندان نیز در دستور کار قرار گرفته و از روز گذشته اجرایی شده است.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول