اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

فارس من| آغاز عملیات احداث ساختمان اداره ثبت مه‌ولات به محض دریافت بودجه

مسؤول روابط عمومی اداره کل املاک و اسناد خراسان رضوی گفت: احداث ساختمان اداره املاک و اسناد مه‌ولات به محض دریافت بودجه آغاز می‌شود.

فارس من| آغاز عملیات احداث ساختمان اداره ثبت مه‌ولات به محض دریافت بودجه

به گزارش خبرگزاری فارس از مه ولات، «اداره ثبت اسناد مه ولات از امکانات محروم است» یکی از سوژه‌هایی است که توسط مخاطبان خبرگزاری فارس در سامانه «فارس من» این رسانه به ثبت رسیده و خواستار پیگیری این موضوع شدند.

مسؤول روابط عمومی اداره کل املاک و اسناد خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: با عنایت به لزوم وجود فضای اداری مناسب برای همکاران و مراجعین با پیگیری‌های انجام شده و مکاتبات متعدد در راستای جایگزینی واحدهای فرسوده و استیجاری ثبت اسناد و املاک زمینی به مساحت ۹۲۰ مترمربع تملک دیوارکشی و پس از طی مراحل قانونی سند مالکیت آن به نام ثبت اسناد و املاک جهت احداث اداره جدید واحد ثبتی مه‌ولات صادر شد.

بنی هاشمی ادامه داد: این اداره کل موفق شد پروژه ساخت اداره مذکور را در ردیف طرح‌های ملی قرار داده و مصوبه ساخت ۷۰۰ مترمربع زیربنا را دریافت کند که به‌دلیل شرایط اقتصادی دولت تا کنون اعتبار مصوب شده، تخصیص داده نشده است.

وی خاطرنشان کرد: با عنایت به آماده بودن نقشه‌های سازه و ساختمان به محض دریافت بودجه کار احداث ساختمان اداره یاد شده در شهرستان مه‌ولات آغاز می‌شود.

انتهای پیام/ 70051

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول