اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

«منزل من هم یک زائر سراست» بستری برای ترویج فرهنگ میزبانی

مدیرکل سازمان تبلیغات خراسان رضوی گفت: آستان قدس رضوی با حمایت از پویش «منزل من هم یک زائرسراست» زمینه ترویج فرهنگ میزبانی را برای مردم فراهم کرده است.

«منزل من هم یک زائر سراست» بستری برای ترویج فرهنگ میزبانی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از  آستان نیوز، حجت‌الاسلام هادی صاحبقرانی در آیین تقدیر از شرکت کنندگان در پویش «منزل من هم یک زائرسراست» که در سالن شهدای وحدت پارک وحدت برگزار شد، اظهار کرد: پویش «منزل من هم یک زائرسراست» که برای اولین بار به همت خیرین مشهدی انجام شد، دارای انعکاس‌های فراوانی در سطح استان‌های دیگر هم بود و مدیران استان‌های کشور در خصوص این طرح نظرات مثبتی ارائه کردند.

مدیرکل سازمان تبلیغات خراسان رضوی ادامه داد: در منزل مشهدی‌ها همیشه رو به زائران باز بوده اما در سال جاری مشهدی‌ها در دهه آخر صفر با عزمی همگانی میزبان زائران امام رضا(ع) بودند.

وی با تاکید بر اینکه در سال جاری مشهدی‌ها در زمینه فرهنگ میزبانی عالی عمل کردند، افزود: ترویج پویش «منزل من هم زائرسراست» نیاز به همکاری بیشتر میزبانان برای انتقال تجربیاتشان دارد تا زمانی که این پویش نهادینه شود.

صاحبقرانی عنوان کرد: امیدوارم مشارکت‌های مردمی در عرصه‌های مختلف اجتماعی بیشتر شود. حتماً کسانی که به زائران خدمت می‌کنند، مورد عنایت حق و امام رضا(ع) قرار می‌گیرند.

مدیرکل سازمان تبلیغات خراسان رضوی خاطرنشان کرد: آستان قدس رضوی با حمایت از پویش «منزل من هم یک زائر سراست» زمینه ترویج فرهنگ میزبانی را برای مردم فراهم کرده است.

انتهای پیام/ 70061

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول