اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

خبر خوب می‌تواند کام تلخ مردم را شیرین کنند

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی گفت: خبر خوب در خبرگزاری فارس ایده خوبی است که می‌تواند کام تلخ مردم را شیرین کنند.

خبر خوب می‌تواند کام تلخ مردم را شیرین کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام علی اکبر سبزیان ظهر امروز در بازدید از دفتر خبرگزاری فارس خراسان رضوی به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار گفت: جریان‌سازی رسانه‌ها در بحث کتابخانه‌ها به ویژه بخش کتاب‌خوانی، سبب شد برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی موفقیت‌های بسیاری کسب کند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی با اشاره به اینکه در سال جاری برای دومین سال متوالی رتبه اول برای برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی به دست آوردیم، بیان کرد: با وجودی که رسانه‌ها در انعکاس این موضوع کمک موثری داشتند، اما ظرفیت این جشنواره برای اطلاع‌رسانی‌های بیشتر بالا است.

وی با بیان اینکه ما در برگزاری بعضی از جشنواره‌ها از مشارکت رسانه‌ها استفاده می‌کنیم، اضافه کرد: این همکاری و مشارکت حداقل در بحث رسانه را می‌توانیم با خبرگزاری فارس خراسان رضوی هم داشته باشیم.

سبزیان افزود: حدود ۲۰۰ مورد از اتفاقات در حوزه کتاب و کتابخوانی توسط رسانه‌ها طی یک سال اخیر پیگیری شد که از آن جمله می‌توان به کتابخانه مرکزی مشهد و کتابخانه‌هایی که در شهرستان‌های خراسان رضوی که بیش از 10 سال متوقف بودند، اشاره کرد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی گفت: سال گذشته به جز کتابخانه مرکزی، ما ۱۱ پروژه دیگر که سال‌ها زمین مانده بوده را در مشهد و شهرستان‌ها پیگیری و به بهره‌برداری رسانیدیم که جا داشت رسانه‌ها بیشتر به این موضوع بپردازند.

وی افزود: توجه به اجرای طرح‌های مختلف برای اقشار متنوع مردمی در مشهد و خراسان رضوی، رشد چشم‌گیر منابع، متراژ و بناهای کتابخانه‌ها در یک سال اخیر، راه‌اندازی و فعالیت کتابخانه سیار شهید روشنک از جمله اقدامات انجام شده در بخش کتاب و کتابخوانی است.

سبزیان با ابراز خرسندی نسبت به اینکه کتابخانه سیار مشهد به 10 نقطه از حاشیه شهر و روستای اطراف مشهد می‌رود، یادآور شد: کتابخانه‌های سیار برای مناطقی که فاقد کتابخانه ثابت ندارند، است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی اظهار کرد: در این اوضاع نامناسب اقتصادی خبرهای خوب شیرین می‌تواند کام مردم را شیرین کنند، همچنین، فارس من نیز ایده خوبی است که  می‌تواند مردم با اصحاب رسانه بیشتر از همیشه پیوند دهد.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول