اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

اکنون قدس شریف محور هویت و اتحاد امت اسلام است

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی طی اطلاعیه‌ای به‌‌مناسبت روز جهانی قدس اعلام کرد: اکنون قدس شریف محور هویت و اتحاد امت اسلام است و شکّی نیست که هرگاه اراده الهی بر تحقّق امری تعلّق گیرد، آن مسئله قطعاً عملی خواهد شد و هیچ مانعی نمی‌تواند سدّ راه آن گردد.

اکنون قدس شریف محور هویت و اتحاد امت اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی به‌‌مناسبت روز جهانی قدس اطلاعیه اعلام کرده که متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

مسلمانان روز قدس را بزرگ بشمارند و در تمام کشورهای اسلامی تظاهرات برگزار و در مساجد این ندا را سر دهند، هنگامی که یک میلیارد مسلمان فریاد برآورد، اسرائیل احساس عجز و ناتوانی خواهد کرد و ترس همه وجودش را فرا خواهد گرفت.

بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره)

ان‌شاءالله تا ۲۵ سال آینده چیزی به‌نام رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت.

مقام معظم رهبری‌حضرت آیت‌الله العظمی‌‌ امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) 

یک بار دیگر فریادهای توفنده ملت بزرگ ایران در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و قدس شریف در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان متجلی خواهد شد و صدای مسلمانان جهان، جنایات ننگین رژیم سفاک و غاصب صهیونیسم را به‌گوش سازمان‌های به‌اصطلاح حمایت از حقوق بشری می‌رساند.

دوراندیشی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) در نامگذاری روز جهانی قدس، بیانگر اعتقاد قلبی آن عزیز سفر کرده به‌وحدت و انسجام امت اسلام و مقابله با زورگویی‌های استکبار جهانی است.

روز قدس نمایشگر این حقیقت است که در مقابل تجاوزگری رژیم جعلی و منحوس صهیونیستی، هیچ راهی جز مقاومت تا حذف کامل این غده سرطانی وجود نداشته و نخواهد داشت.

اکنون قدس شریف محور هویت و اتحاد امت اسلام است و شکّی نیست که هرگاه اراده الهی بر تحقّق امری تعلّق گیرد، آن مسئله قطعاً عملی خواهد شد و هیچ مانعی نمی‌تواند سدّ راه آن گردد، همانگونه که خداوند قادر متعال می‌فرماید:« وَ نُریدُ أن نَمُنَّ عَلی الّذینَ استُضعِفوا فِی الأرضِ و نجعَلَهُم أئِمّةً وَ نَجعَلَهُمُ الوارِثینَ»

آری خدا به مؤمنین وعده داده است که حکومت با صالحان و اهل ایمان خواهد بود و مستضعفان وارثان واقعی زمین هستند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از مردم روزه‌دار و خداجوی شهرستان‌های استان دعوت می‌نماید جهت اعلام پایندی مجدد به آرمان‌های انقلابی امام خمینی(ره) و پاسخ به ندای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و ولی امر مسلمین جهان حضرت‌آیت‌الله العظمی خامنه‌ای‌ (مدظله‌العالی) با گام‌های استوار در راهپیمایی روز جهانی قدس که در جمعه 1398/03/10 در سراسر استان برگزار می‌گردد، شرکت فرمایند.

این مراسم در شهر مقدس مشهد ساعت 9 صبح از میدان پانزده خرداد به‌طرف حرم مطهر رضوی ـ ورودی برادران ‌از باب‌ الرضا(ع) و ‌خواهران ‌از باب الجواد(ع) به‌صحن جامع رضوی و اجتماع در رواق امام خمینی(ره) و اماکن متبرکه رضوی و سخنران پایانی مراسم جناب آقای دکتر سعیدجلیلی، نماینده محترم مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی و اقامه نماز پرصلابت جمعه به امامت حضرت آیت‌الله علم‌‌الهدی، نماینده‏ معزز ولی فقیه در استان و امام‌ جمعه ‌مشهد مقدس و قرائت قطعنامه پایان بخش مراسم خواهد بود.

والسلام علی من اتبع الهدی

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی

انتهای پیام/ 70045

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول