اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

خدمات نهضت ملی و جوانی جمعیت در قم برون‌سپاری شد

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم گفت: با هدف تکریم مراجعین و صرفه جویی در وقت و هزینه آنان، تفاهم نامه چهارجانبه برون سپاری خدمات طرح های نهضت ملی مسکن و طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت منعقد شد.

خدمات نهضت ملی و جوانی جمعیت در قم برون‌سپاری شد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان قم، حسین زنجیرانی فراهانی اظهار کرد: با توجه به ثبت نام بیش از 150 هزار متقاضی در سامانه نهضت ملی، و نیاز به پاسخگویی سریع و با دقت به متقاضیان و ذینفعان طرح و از سوی دیگر حفظ و صیانت از حقوق شهروندی و تکریم آنان، بخشی از خدمات ارائه شده به مراجعین، برون سپاری شده است.

وی افزود: استفاده از بستر الکترونیکی، کاهش سفرهای غیر ضروری شهری، تکریم و افزایش رضایتمندی مراجعین، کاهش بروکراسی اداری از اهداف برون سپاری خدمات اداره کل راه و شهرسازی به دفاتر پیشخوان دولت بوده است.

زنجیرانی در خصوص جزییات این تفاهم نامه توضیح داد: این تفاهم نامه چهار جانبه بوده و فی مابین اداره کل راه و شهرسازی، اداره کل ثبت اسناد و املاک، کانون سردفتران و دفتریاران و شرکت خصوصی مرتبط با دفاتر پیشخوان منعقد شده است.

وی ادامه داد: بخشی از خدمات مربوط به طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و طرح نهضت ملی مسکن از جمله تکمیل قراردادهای تنظیمی، اخذ امضای قرارداد از متقاضی، اخذ گواهی امضا ذیل متن تعهدات متقاضی و اخذ امضای سفته ها و کپی برابر اصل نمودن مدارک متقاضیان و افراد تحت تکفل آنان توسط دفاتر پیشخوان انجام خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم گفت: روزانه تعداد قابل توجهی از مراجعین با صرف و اتلاف زمان و هزینه، از جای جای شهر به اداره کل راه و شهرسازی استان مراجعه می کنند که این امر در بعضی از موارد موجب نارضایتی مراجعین و ازدحام بیش از حد اداره کل نیز شده است.

زنجیرانی اظهار کرد: براساس تفاهم نامه منقعد شده بیش از 20 دفتر پیشخوان در نقاط در دسترس و مختلف شهر آماده خدمت به مراجعین در خصوص موارد اعلامی هستند.

وی در پایان اعلام کرد: برنامه ریزی برای برون سپاری سایر خدمات اداره کل راه و شهرسازی استان به دفاتر پیشخوان، در دستور کار است و پس از انعقاد قرارداد به سمع و نظر مردم و مراجعین این اداره کل خواهد رسید.

پایان پیام/78023

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول