اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

مقاومت حماس زمینه نابودی رژیم صهیونیستی را فراهم می‌کند

مشاور مدیر حوزه‌های علمیه با اشاره به اینکه برخی نابودی رژیم صهیونیستی را باور ندارند، گفت: همانطور که به خواست خدا انقلاب اسلامی مقابل رژیم شاهنشاهی به پیروزی رسید، امروز هم جبهه اسلام مقابل صهیونیست‌ها پیروز می‌شود.

مقاومت حماس زمینه نابودی رژیم صهیونیستی را فراهم می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن زمانی در هفتمین کنفرانس بین المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی که پیش از ظهر امروز به مناسب روز جهانی حقوق بشر در سالن همایش‌های باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، اظهار کرد: برخی باور ندارند که نابودی رژیم صهیونیستی قطعی خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه اتفاقات بسیاری قابل باور نبود ولی رقم خورد، مطرح کرد: هیچ فردی تصور نمی‌کرد انقلاب اسلامی در مقابل رژیم شاهنشاهی به پیروزی برسد ولی این اتفاق رقم خورد.

مشاور مدیر حوزه‌های علمیه در امور مذاهب با بیان اینکه پیروزی حق علیه باطل جزو وعده‌های الهی است، عنوان کرد: جنگ غزه و عملیات طوفان الاقصی در مسیر نابودی رژیم صهیونیستی است.

*صهیونیست‌ها 100 هزار فلسطینی را آوار کرده‌اند

وی با اشاره به اینکه درپی جنایات رژیم صهیونیستی بیش از 100 هزار فلسطینی در دیگر کشورها آواره هستند، خاطرنشان کرد: صهیونیست‌ها طی 75 سال گذشته جنایات بسیاری را مرتکب شده و فلسطینیان بسیاری را به شهادت رسانده است.

زمانی گفت: رژیم صهیونیستی اعلام کرد که دومین ارتش شکست ناپذیر دنیا است، این ادعا موجب شد ترس کشورهای بسیاری را فرا گیرد و هیچ پاسخی به جنایات رژیم صهیونیستی داده نشود.

وی افزود: سپس رژیم صهیونیستی به کشورهای مختلف اسلامی دست اندازی کرد و این دست‌اندازی‌ در برخی از کشورها مانند ایران، در زمان رژیم شاهنشاهی، با راه‌اندازی سفارت اتفاق افتاد.

مشاور مدیر حوزه‌های علمیه در امور مذاهب با بیان اینکه صهیونیست به فلسطین و غزه قانع نمی‌شود، ابراز کرد: تا زمانی که مسلمانان در دنیا وجود داشته باشند، صهیونیست‌ها به دشمنی و جنایت ادامه می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه یهودیان بسیاری از پیامبران را کشته‌اند، بیان کرد: در میان تمام جوامع بشری، یهودیان بیش از همه دنیاپرست هستند.

زمانی اضافه کرد: اگرچه تمام جنایات یهودیت در تاریخ اثبات شده است ولی اسلام دستور داده است اگر یهودیان شما را نکشند و از سرزمین‌تان اخراج نکنند شما باید با عدالت با آن‌ها برخورد کنید.

وی ادامه داد: صهیونیست‌ها گروهی از یهودیان هستند که اعتقاد دارند باید تا قیامت با مسلمانان بجنگند و آن‌ها را بکشند که در میان خود یهودیان نیز مخالفانی دارند.

مشاور مدیر حوزه‌های علمیه در امور مذاهب با بیان اینکه انقلاب اسلامی اندیشه دفاع از فلسطین را در میان کشورهای اسلامی پایه گذاری کرد، ابراز کرد: انقلاب اسلامی تنها کشوری است که پای حمایت از مردم مظلوم ایستاده است.

*شکست‌ رژیم صهیونیستی برای همه ثابت شده است

وی با اشاره به اینکه در جنگ 33 روزه ثابت شد که رژیم صهیونیستی شکست ناپذیر نیست، اظهار داشت: طوفان الاقصی سیلی محکم‌تری به رژیم صهیونیستی بود و مقاومت امروز حماس نیز نشان از قدرت گرفتن فلسطین است.

زمانی درپایان تاکید کرد: اعتقاد و باور ما بر این است که اگر مقاومت فلسطین ادامه داشته باشد قطعا رژیم صهیونیستی زودتر از 25 سال آینده نابود خواهد شد.

پایان پیام/78048

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول