اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

بیشترین توریست‌های حرم قم به کدام کشورها اختصاص دارند؟

رئیس اداره امور بین‌الملل آستان مقدس قم از حضور بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ گردشگر بین‌المللی از حدود ۷۰ کشور طی دو ماه مهر و آبان در حرم مطهر خبر داد و گفت: بیشترین تعداد گردشگر به ترتیب به کشورهای چین، روسیه، فرانسه، لهستان، آمریکا، اسپانیا، آلمان، ترکیه، برزیل و یونان اختصاص دارد.

بیشترین توریست‌های حرم قم به کدام کشورها اختصاص دارند؟

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، کمال ثریا اردکانی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: در مهرماه و آبان‌ماه سال جاری بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ گردشگر بین‌المللی از حدود ۷۰ کشور مختلف در حرم مطهر بانوی کرامت حضور یافتند.

 وی ابراز کرد: 10 کشور نخست که بیشترین تعداد گردشگر را در دو ماه مهر و آبان در حرم مطهر داشته‌اند به ترتیب عبارت از چین، روسیه، فرانسه، لهستان، آمریکا، اسپانیا، آلمان، ترکیه، برزیل و یونان بوده‌اند.

 رئیس اداره امور بین‌الملل حرم مطهر بانوی کرامت ادامه داد: در مهرماه و آبان‌ماه سال جاری بیش از ۱۲ هزار و ۷۰۰ زائر بین‌المللی مسلمان از حدود ۵۰ کشور در حرم مطهر حضرت معصومه (س) حضور یافتند که بیشترین زائران متعلق به عراق و پاکستان بوده‌اند.

 وی افزود: همچنین ۱۴ گروه مهمان ویژه شامل شخصیت‌های حقوقی و سیاسی از کشورهای مختلف در مهر و آبان امسال در حرم بانوی کرامت حضور یافتند.

 ثریااردکانی ادامه داد: تمامی گروه‌های خارجی که به دفتر امور بین‌الملل حرم مطهر بانوی کرامت مراجعه می‌کنند مورد راهنمایی قرار می‌گیرند و در صورت نیاز یک کارشناس زبان‌دان برای معرفی حرم مطهر و شخصیت و جایگاه حضرت معصومه (س) آنان را در طول مدت زیارت همراهی می‌کند.

پایان پیام/78023

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول