اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

جوانی جمعیت؛ مطالبه اعضای مجلس خبرگان رهبری از وزیر بهداشت

جلسه کمیسیون سیاسی، اجتماعی و فرهنگی مجلس خبرگان رهبری امروز چهارم آبان ‌ماه با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در قم برگزار شد و اعضای این کمیسیون بر توجه ویژه این وزارتخانه نسبت به موضوع جوانی جمعیت تاکید کردند.

جوانی جمعیت؛ مطالبه اعضای مجلس خبرگان رهبری از وزیر بهداشت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، کمیسیون سیاسی، اجتماعی و فرهنگی خبرگان رهبری صبح پنجشنبه 4 آبان در دبیرخانه این مجلس در قم با حضور بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تشکیل جلسه داد.

در جلسه این کمیسیون، موضوعات فرهنگی به ویژه مسأله عفاف و حجاب و رعایت موازین شرعی در بیمارستان‌ها، مراکز درمانی و دانشگاه‌های علوم پزشکی و نیز موضوع جوانی جمعیت، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این نشست که علاوه بر وزیر بهداشت،  معاون دانشجویی و فرهنگی و نیز مدیر کل جمعیت این وزارتخانه هم حضور داشتند، عین اللهی دستاوردها و اقدامات وزارت بهداشت از زمان آغار بکار دولت سیزدهم را تشریح نمود.

شیراوژن معاون دانشجویی و فرهنگی وزیر بهداشت نیز گزارشی از برنامه های فرهنگی انجام شده و در دست اقدام معاونت فرهنگی در سطحوح مختلف مراکز تحت مدیریت وزارت بهداشت به ویژه دانشگاه‌ها ارائه داد.

جباری مدیرکل جوانی جمعیت وزارت بهداشت نیز از طرح‌های تشویقی و حمایتی این وزارتخانه در راستای فرزندآوری و افزایش جمعیت نکاتی را بیان داشت.

در پایان نیز اعضای کمیسیون سیاسی، اجتماعی و فرهنگی مجلس خبرگان رهبری با طرح دیدگاهها، دغدغه ها و مطالبات خود در حوزه مسائل فرهنگی و موضوع جمعیت و خانواده خواستار رفع برخی کاستی ها در این زمینه شدند.

پایان پیام/78023

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول