اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

803 داوطلب برای انتخابات مجلس در قم پیش‌ثبت‌نام کردند

فرماندار قم گفت: بر اساس آمارهای نهایی 803 نفر در مرحله اول ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی نام‌نویسی کرده‌اند که از میان آن‌ها 118 نفر خانم هستند.

803 داوطلب برای انتخابات مجلس در قم پیش‌ثبت‌نام کردند

عباس ذاکریان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به وضعیت مرحله اول ثبت نام داوطلبان جهت شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: مرحله پیش ثبت‌نام داوطلبان در انتخابات مجلس از ساعت ۸ صبح روز ۱۶ مردادماه در سراسر کشور آغاز شد و افراد تا ساعت ۱۸ روز گذشته فرصت نام‌نویسی داشتند.

وی افزود: مطابق آخرین گزارش‌ها که از سامانه پالایش شده است، در مجموع 803 نفر از قم در سامانه ثبت نام کرده و مدارک خود را بارگذاری نموده‌اند.

فرماندار قم در ادامه گفت: از این تعداد 685 نفر یعنی حدود 85 درصد جمعیت  آقا و 118 نفر یعنی حدود 15 درصد خانم هستند.

ذاکریان خاطرنشان کرد: ظرف یک ماه آینده بعد از انجام استعلام‌های مورد نیاز اعلام می‌کنیم که چه کسانی واجد شرایط برای ثبت نام نهایی هستند.

فرماندار قم عنوان کرد: ثبت نام نهایی از ۲۷ مهرماه سال جاری آغاز می‌شود و تا ۳ آبان‌ماه طول خواهد کشید. افرادی که پیش ثبت نام آنها تایید شود ظرف این چند روز می‌توانند پیگیر نام‌نویسی نهایی باشند.

پایان پیام/۷۸۰۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول