اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

تیم ملی پاورلیفتینگ با 6 ورزشکار در مسابقات قهرمانی جهان شرکت می‌کند

مربی تیم ملی پاورلیفتینگ از اعزام تیم ملی با 6 ورزشکار به مسابقات قهرمانی جهان سال 2023 در کشور مالت خبر داد.

تیم ملی پاورلیفتینگ با 6 ورزشکار در مسابقات قهرمانی جهان شرکت می‌کند

مصطفی یزدانی مربی تیم ملی پاورلیفتینگ امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در قم، در خصوص آخرین وضعیت اعضای تیم ملی قبل از اعزام به مسابقات قهرمانی جهان 2023 که به میزبانی کشور مالت برگزار می‌شود، اظهار کرد: درحال حاضر کلیه ورزشکاران ما وضعیت بدنی خوبی دارند و امروز نیز موفق شدیم با کل اعضای تیم آخرین تمرین در ایران را انجام دهیم.

وی ادامه داد: این چند روز مهمان مردم خونگرم قم بودیم و به لطف خدا و تلاش هیات بدنسازی و پرورش‌اندام استان قم شرایط خوبی را از همه نظر در این اردو داشتیم. امیدوارم در این مسابقات بتوانیم با نتیجه بهتر نسبت به سال قبل دل مردم عزیز کشورمان را شاد کنیم.

یزدانی در ادامه تصریح کرد: سال گذشته تیم ملی پاورلیفتینگ کشورمان موفق شد جزو 8 تیم برتر این مسابقات معرفی شود، در این دوره همه ورزشکاران به همراه کادر فنی هم قسم شدیم عملکرد بهتری داشته باشیم، ایران ظرفیت خوبی در پاورلیفتینگ دارد و لایق کسب بهترین مقام است.

مربی تیم ملی پاورلیفتینگ کشورمان گفت: تیم ملی در این مسابقات فقط در بخش آقایان شرکت کرده است، مطابق تصمیم‌گیری‌های قبلی قرار بود با 8 ورزشکار در این مسابقات شرکت کنیم، اما 2 ورزشکارمان بنا به دلایلی نتوانستند تیم ملی را همراهی کنند و بدین جهت با 6 ورزشکار راهی مالت خواهیم شد.

وی در خصوص ظرفیت استان قم در پاورلیفتینگ، ابراز کرد: واقعیت این است که این رشته ظرفیت خوبی در استان شما دارد و افراد مستعدی فعال هستند؛ متاسفانه به خاطر یک سری مسائل در این دوره از قم شرکت کننده نخواهیم داشت اما پیش‌بینی می‌شود در مسابقات سال آینده از قم نیز شاهد نماینده در این رقابت‌ها باشیم.

لازم به ذکر است مراسم اعزام تیم ملی پاورلیفتینگ مردان ایران به مسابقات جهانی 2023 مالت عصر امروز با حضور عبدالحمید نصیرزاده رئیس فدراسیون، مجید تلخابی رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان قم، ابراهیم سانی‌خانی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم و برخی دیگر از مدیران استانی برگزار شد.

پایان پیام/78030
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول