اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

حضور مردم در راهپیمایی روز قدس زمینه حذف کامل رژیم صهیونیستی را مهیاتر می‌کند

امام جمعه قم در پیامی بر حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس تأکید کرد و گفت: شرکت گسترده ملت بزرگ ایران و به ویژه مردم انقلابی قم مقدس و لبیک به تدابیر خردمندانه مقام معظم رهبری، مسیر ظلم ستیزی و حذف کامل رژیم صهیونیستی و رد پاهای استکبار خونخوار از منطقه غرب آسیا را مهیاتر از قبل خواهد کرد.

حضور مردم در راهپیمایی روز قدس زمینه حذف کامل رژیم صهیونیستی را مهیاتر می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت الله سیدمحمد سعیدی تولیت حرم مطهر بانوی کرامت و امام جمعه قم به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس و دعوت مردم به شرکت در راهپیمایی روز قدس پیامی را صادر کرد.

در ابتدای این بیانیه آمده است: بنیان مستحکم «روز جهانی قدس» که یادگار بی نظیر حضرت امام خمینی رضوان الله علیه در دفاع از حق مسلم ملت مظلوم فلسطین است، در طول سالهای گذشته و همواره در پرتو رهنمودهای حضرت امام خامنه ای مد ظله العالی و همراهی مردم عزیز و سرافراز ایران اسلامی چنان پایه ریزی شد که بحمدلله تبدیل به نماد اتحاد ملل مسلمان و حتی آزادی خواهان غیر مسلمان علیه ظلم ستمگران جهانی و غاصبان کودک کش گردید و هر ساله بر عظمت و گسترش آن افزوده می شود.

امام جمعه قم در این بیانیه تاکید کرد: امسال نیز در شرایطی که خوی ددمنشانه رژیم منحوس صهیونیستی بروز و ظهور مجدد یافته و به ساحت مقدس مسجد الاقصی بی حرمتی روا داشته اند و از طرفی ضعف درونی برخاسته از پایه ریزی حرام و مردود آن رژیم بیش از گذشته هویدا گشته است، شرکت گسترده ملت بزرگ ایران و به ویژه مردم انقلابی قم مقدس و لبیک به تدابیر خردمندانه مقام معظم رهبری، مسیر ظلم ستیزی و حذف کامل رژیم صهیونیستی و رد پاهای استکبار خونخوار از منطقه غرب آسیا را مهیاتر از قبل خواهد کرد. ان شاء الله.

آیت‌الله سعیدی در بخش پایانی این بیانیه آورده است: بنابراین اینجانب از عموم مردم مسلمان جهت شرکت در راهپیمایی این روز بزرگ دعوت می کنم و امیدوارم این حرکت مردمی که در راستای اندیشه مکتب قرآن و اهل بیت علیهم السلام و مورد رضایت ولی نعمتمان حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها است، مورد قبول درگاه الهی قرار گرفته و باعث شادی روح شهدای آزاده جهان اسلام به ویژه شهید سلیمانی عزیز گردد.

پایان پیام/78023

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول