اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

سارقان تجهیزات مدارس در قم دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان قم از شناسایی و دستگیری سارقان تجهیزات مدارس غیرانتفاعی و آرایشگاه‌های زنانه و کشف اموال مسروقه خبر داد.

سارقان تجهیزات مدارس در قم دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار سید محمود میرفیضی اظهار داشت: به دنبال وقوع چند سرقت تجهیزات اداری، نوشت‌افزار و شیرآلات از مدارس غیرانتفاعی، شناسایی و دستگیری سارقان و مهار سرقت‌ها در دستور کار تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم قرار گرفت.

وی افزود:کارآگاهان در بررسی صحنه سرقت، یک دستگاه گوشی تلفن همراه به جا مانده از سارقان را کشف و با بررسی فنی آن، اطلاعات 3 سارق را استخراج که 2 نفرشان با اجرای یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان قم ادامه داد: متهمان همگی غیربومی هستند که در استان قم سکونت دارند.

وی بیان داشت: در بررسی از منزل یکی از متهمان در شهر سلفچگان، اقلام مسروقه از قبیل سه دستگاه لپ تاپ، انواع لوازم و تجهیزات آرایشی، نوشت افزار، هدفون، گوشی تلفن ثابت و اقلام رایانه‌ای کشف شد.

میرفیضی خاطرنشان کرد: کارآگاهان با استعلام از بانک‌های اطلاعاتی، هویت آخرین متهم را  نیز کشف کردند و مشخص شد وی قبلا به اتهام قاچاق مواد مخدر دستگیر و در زندان بسر می‌برد که با همکاری مطلوب دستگاه قضایی، نامبرده از زندان تحویل و بازجویی شد که با ارائه مستندات به ناچار لب به اعتراف گشوده و به 4 فقره سرقت از مدارس غیر انتفاعی، دو فقره سرقت از آرایشگاه زنانه و سه فقره سرقت از محتویات خودرو با همکاری همدستانش اعتراف کرد.

انتهای پیام/78023

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول