اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

شهید سیدمظهرکیهانیان: تا آن روز که فتنه در عالم هست باید جنگید

شهید سیدمظهرکیهانیان در وصیت‌نامه خود آورده است: برادرها یک بار یا ده‌ها بار به جبهه رفتن کافى نیست تا آن روز که فتنه در عالم هست باید جنگید و مثل على (ع) سرباز کم خرج ولى انسان پر خدمت باشید و خود را مخلص کنید تا رها شوید.

شهید سیدمظهرکیهانیان: تا آن روز که فتنه در عالم هست باید جنگید

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، طلبه شهید سیدمظهرکیهانیان فرزند سیدذبیح الله در تاریخ سوم اردیبهشت 1347 در شهر قم متولد شد. وی پس از پایان دوره راهنمایی تحصیلی وارد حوزه علمیه شد و به تحصیل علوم دینی پرداخت.

شهید سیدمظهر کیهانیان در تاریخ 29 دی ماه 1365 در عملیات کربلای 5 منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت نایل شد. در ادامه وصیت‌نامه این شهید والامقام را می‌خوانید.

بسم الله الرحمن الرحیم

ان تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم (محمد۷)

الحمدلله رب العالمین و الصلاه على رسوله و انبیاء الطاهرین، بنده حقیر و گنه‌کار می‌خواهم بیانى را به عنوان وصیت‌نامه بنویسم. اولا خدا را شکر مى‌کنم که دوباره به من توفیق داد به جبهه جنگ حق علیه باطل بروم و به آن میعادگاه عاشقان و آن جایى که خون هزارن نفر مى‌جوشد.

اى خدا من این وصیت را دومین بار است که مى‌نویسم و امیدوارم دیگر وصیتى ننویسم و یک هدف دارم که یارى اسلام و برقرارى عدل و جلوگیرى از ظلم و یک آرزو دارم که چون آرزو  براى جوان عیب نیست و آن کشته شدن در راه تو که آن قدر گناه کرده‌ام که بخشیده نمى‌شود امیدوارم که روزى این آرزو به وقوع بپیوندد.

اى برادر و خواهر مؤمن و مسلمان بر یکایک شما واجب است وحدت داشته باشید. اى مردم شریف ایران فراموش نکنید که خدا بر شما منت نهاده و دین اسلام را به عنوان دین شما قرار داده و نعمتش را بر شما تمام کرده و  رهبرى چون امام خمینى عنایت فرموده است، بر شما واجب است که این امانت‌ها را حفظ کنید.

اگر خدایى نکرده خدا بر شما غضب فراهم کرد و اگر مى‌خواهی واقعا بنده فدایى باشى پس با شیطان  بجنگ و به دهان نفست ( نفس اماره ) بزن، خلاصه  دور گناه نچرخ  که شیطان عددى نیست.

برادرها یک بار یا ده‌ها بار به جبهه رفتن کافى نیست تا آن روز که فتنه در عالم هست باید جنگید و مثل على (ع) سرباز کم خرج ولى انسان  پر خدمت باشید و فرداى خود را مخلص کنید تا رها شوید.

شهادت میوه‌اى است که هر کس نمى‌تواند بچیند کسى مى‌تواند شهید بشود که یک عمر با دشمن نفس بجنگد و روحش متعالى شود و بعد قفس تن را بشکند و پرواز کند.

ما مؤمنىن با دشمنان اسلام مى‌جنگیم چون از مکتب حسین (ع) درس گرفته‌ایم و از عباس علمدار درس آموخته‌ایم که از دریاى آب عبور کرد و به دریاى آتش قدم نهاد تا اسلام را یارى کند و اى دشمن اسلام بدان اگر بدن ما در میدان مین بسوزد و خاک شود و باد آن خاک را به تمام دنیا پخش کند آن سلول‌هاى سوخته اسلام دین ما است.

شما نمى‌توانید با یک ملت طرف شوید آن هم با یک ملتى که دینش اسلام و رهبرش خمینى‌است. خدایش آن کسى که تمام دنیا را  آفرید و در بلاها  آن ملت را یارى کرد و اسلحه‌اش الله اکبر و محل تفریحش  میدان جنگ و الگویش  مثل حسین(ع)، پس خیال کرده‌اید و این نقش‌ها را به روى آب بکشید.

این جنگ براى امتحان است و از امتحان نهایى عقب نمانید و اگر به امتحان نروید خسرالدنیا و الاخره شده‌اید و رو سیاهى برای آن‌هایى است که روز جنگ به جبهه نمى‌روند .

««به امید پیروزى اسلام و آزادى‌مقدسین »»

«مظهرکیهانیان در تاریخ ۱۳۶۴/۱۱/۲۹ »

انتهای پیام / 78032

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول