اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

آیت‌الله سعیدی: رئیس‌جمهور بدون حاشیه درحال خدمت به مردم است

امام جمعه قم گفت: ما قصد خدمت را از عملکرد دولت احراز می کنیم زیرا رئیس جمهور بدون هیچ ادعایی و اینکه بخواهد مشکلات را به گذشته منتقل کند کارها را پیش می‌برد و فقط در مواردی برای تفهیم مردم برخی از مسائل را بیان می کند تا مردم قدر زمان فعلی را بدانند و کمک کنند که کار پیش برود.

آیت‌الله سعیدی: رئیس‌جمهور بدون حاشیه درحال خدمت به مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی در دیدار سید محمدتقی شاهچراغی استاندار قم و معاونان استاندار که در روز عید مبعث در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، با تبریک عید سعید مبعث، اظهار کرد: کار اصلی پیامبر(ص) که بر اساس بعثت انجام دادند این بود که نگاه مردم را به دنیا و مسائل آن عوض کنند.

وی با بیان اینکه عوض کردن نگاه مردم با تزکیه و تعلیم مردم امکان پذیر است، افزود: خداوند راه‌های تزکیه و تعلیم مردم را نشان داده است و مهمترین راه آن این است که مسئولان واقعا قصد خدمت داشته باشند.

امام جمعه قم با اشاره به اینکه از افتخارات دولت سیزدهم قصد خدمت داشتن است، گفت: ما قصد خدمت را از عملکرد دولت احراز می کنیم زیرا رئیس جمهور بدون هیچ ادعایی و اینکه بخواهند مشکلات را به گذشته منتقل کند کارها را پیش می‌برد و فقط در مواردی برای تفهیم مردم برخی از مسائل را بیان می کند تا مردم قدر زمان فعلی را بدانند و کمک کنند که کار پیش برود.

وی با بیان اینکه در هر صورت این دولت روی پایه‌های دولت قبل کار می کند و برخی پایه ها از اصل خراب بنا شده است، افزود: بشارتی که در قرآن است و به ما و دولت امید می دهد این است که هر کسی در راه خدا تلاش و جهاد کند خدا راه را به او نشان می دهد.

سعیدی با بیان اینکه قرآن کتاب زندگی است و اگر به توصیه‌های قرآن و اهل بیت(ع) توجه کنیم و به کار ببندیم مملکت آباد می شود، تصریح کرد: مشکلات زیادی از خارج و در داخل ایجاد شده است ولی با همین وضع هم می شود کار کرد و دولت این را نشان داده است.

وی ادامه داد: این که مردم گاهی تجمعاتی انجام می‌دهند به خاطر این است که امید دارند این دولت بتواند مشکلاتشان را برطرف کند و باید مواظب باشیم که فرصت طلبان از این تجمعات سوء استفاده نکنند.

انتهای پیام/78023

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول