اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

آیت الله مکارم شیرازی: برای اصلاح نظام بانکی فکری اساسی شود

یکی از مراجع تقلید با اشاره به گلایه شدید مردم از نظام بانکی کشور، گفت: متأسفانه بانک‌ها به مصوبات دولتی هم توجه نمی‌کنند که باید نسبت به اصلاح نظام بانکی کشور فکری اساسی صورت گیرد.

آیت الله مکارم شیرازی: برای اصلاح نظام بانکی فکری اساسی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در دومین روز از سفر استانی خود به قم پیش از ظهر امروز با  آیت الله ناصر مکارم شیرازی دیدار و گفتگو کرد.

آیت الله مکارم شیرازی در این دیدار ایجاد امید در جامعه را مهم ترین مسأله در پیشرفت کشور دانست و گفت: مردم نسبت به اقدامات شما و دولت امیدوار هستند.

مرجع تقلید شیعیان بر ضرورت حل ریشه‌ای و اساسی مشکل گرانی در کشور اشاره کرد و افزود: بعضی از شرکت های دولتی خود باعث گرانی هستند، البته برخی از کاسبان نااهل نیز به گرانی دامن می‌زنند.

وی بر حل مسئله قاچاق و واردات بی رویه تاکید کرد و بیان داشت: البته حل این مشکلات، زمان‌بر است، اما دولت ضمن توجیه مردم، برای حل آنها باید تمام سعی و تلاش خود را انجام دهد.

آیت الله مکارم شیرازی به گلایه شدید مردم از نظام بانکی کشور اشاره کرد و افزود: متأسفانه بانک‌ها به مصوبات دولتی هم توجه نمی‌کنند که باید نسبت به اصلاح نظام بانکی کشور فکری اساسی صورت گیرد.

وی قم را متعلق به تمام جهان اسلام و تشیع دانست و افزود: ضروری است برای اتمام طرح‌ها و پروژه‌های مهم در قم همانند فرودگاه و مترو تلاش بیشتری کرد تا قم شهری آباد، منظم و آبرومند شود.

این مرجع تقلید بر ضرورت تشکیل کارگروه فرهنگی جهت برخورد با برخی از مفاسد اخلاقی در قم و بر حل مشکلات کارگران کارخانجات و شرکت‌ها تأکید کرد و در پایان خطاب به رئیس جمهور گفت: من برای موفقیت شما جهت حل مشکلات مردم و کشور دعا می کنم.

انتهای پیام/۷۸۰۰۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول