اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

جذب 511 میلیارد ریال مشارکت مردمی در 4 ماه نخست امسال

معاون توسعه مشارکتهای مردمی استان قم گفت: مردم نیکوکار قم در چهار ماه نخست امسال نزدیک به 511 میلیارد و 710 میلیون ریال مشارکت داشتند که این کمک ها در اسرع وقت در اختیار نیازمندان قرار گرفته است.

جذب 511 میلیارد ریال مشارکت مردمی در 4 ماه نخست امسال

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سید محمدرضا میره ای که به مناسبت هفته دولت سخن می گفت، با بیان اینکه در چهار ماهه نخست امسال هزار و ۶۹۰ یتیم و سه هزار و ۸۵۹ فرزند محسنین توسط حدود ۲۷ هزار حامی، حمایت می شوند گفت: در این مدت بیش از ۱۱۳ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال به حساب کودکان یتیم و محسنین واریز شده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۳۷ هزار و ۳۹۳ صندوق صدقات در استان فعال هستند افزود: از ابتدای سال تا پایان تیرماه، کل درآمد این نهاد در بخش صدقات بالغ بر ۶۵ میلیارد و ۶۳۵ میلیون ریال بوده است.

میره ای ادامه داد: با احتساب حدود ۳۰۰ میلیارد ریال درآمدهای مبتنی بر نیاز و نزدیک به ۳۲ میلیارد ریال درآمد زکات مجموع کمک ها و مشارکتهای مردمی در پایان دوره نزدیک به ۵۱۱ میلیارد و ۷۱۰ میلیون ریال بوده است.

معاون توسعه مشارکتهای مردمی قم از فعالیت ۸۶ مرکز نیکوکاری در سطح استان خبر داد و به مردم اطمینان داد که این مراکز زیر نظر این نهاد مشغول خدمت رسانی به نیازمندان هستند.

انتهای پیام/78027

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول