اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

رفع تعارض های احتمالی در عرصه معادن قم

استاندار قم سیاست کلی استان را فعالسازی معادن دانست و خواستار رفع تعارض های احتمالی در حوزه معادن با کمک فرمانداری ها شد.

رفع تعارض های احتمالی در عرصه معادن قم

 به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست که امروز در جلسه شورای معادن استان سخن می‌گفت با تسلیت ایام عزای اهل بیت (ع) و شهادت امام حسین (ع)، به ضرورت تصمیم گیری مدیران اجرایی ارشد استان در موضوع معادن توجه داد و اظهار کرد: البته در این عرصه، مشکل تعارض های احتمالی همچنان وجود دارد که از ظرفیت فرمانداری ها برای رفع این مشکل بهره گرفته شود.

وی سیاست کلی استان را فعال‌سازی معادن عنوان و ابراز امیدواری کرد با استقرار دولت جدید بحث واگذاری ها نیز باید با جدیت پیگیری شود.

استاندار قم مبنای تصمیم گیری ها در عرصه معادن استان را مصوبات کمیته های کارشناسی دانست و گفت: شکایات مردمی نسبت به فعالیت برخی معادن نیز باید در کمیته کارشناسی پیگیری شود تا فعالیت معادن موجب سلب آسایش شهروندان نشود.

وی آماده سازی طرح مطالعات جامع دریاچه نمک توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی را هم مورد توجه قرار داد و یادآور شد: پیگیری های لازم برای مطالعات اکتشافی محدوده های سازمان ملی زمین شناسی نیز از دیگر مواردی است که باید در دستور کار قرار داشته باشد.

انتهای پیام/2258

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول