اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

اعتماد مردم قم به مدیریت شهری/مدیریت استان همواره حامی شهرداری است

استاندار قم با اشاره به اعتماد مردم قم به مدیریت شهری گفت: مدیریت استان هم همواره تاکید داشته که حامی وپشتیبان تمام این فعالیت‌ها هست و خواهد بود.

اعتماد مردم قم به مدیریت شهری/مدیریت استان همواره حامی شهرداری است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست ظهر امروز در مراسم افتتاح تله‌سیژ بوستان علوی و روشنایی بوستان‌های علوی و غدیر و آغاز عملیات اجرایی پروژه تفریحی زیپ‌لاین و پل معلق بوستان کوثر و تجهیز و راه‌اندازی شهربازی بوستان فدک که در سالن رضوان شهرداری قم برگزار شد، با تقدیر از اجرای پروژه هایی که مورد نیاز شهر قم است اظهار کرد: قم به سبب کمبود فضاهای تفریحی گردشگری نیازمند افتتاح و توسعه این فضاها است و به لحاظ مختلف گسترش این  فضاها از جمله مهم‌ترین اولویت هایی است که مدیریت شهری به این امر اهتمام ورزیده و شاهد افتتاح و یا آغاز عملیات اجرایی برخی از آنها هستیم.

وی با اشاره به اعتماد مردم قم به مدیریت شهری تصریح کرد: مدیریت استان هم همواره تاکید داشته که حامی وپشتیبان تمام این فعالیت‌ها هست و خواهد بود.

استاندار قم با تاکید بر اینکه نگرش سیستمی اقتضا می‌کند که تمام قطعا مجموعه شهر در ارتباط با هم باشند گفت: تعامل و هماهنگی‌ها قطعا به سود مردم قم خواهد بود و به همین منظور در سایه تعامل احداث این پروژه‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به ورود سالانه 20 میلیون زائر به شهر قم گفت: به همین خاطر نیاز است گردشگری مذهبی در شهر تقویت شده و در کنار آن به ماندگاری زائر با تقویت زیرساخت‌های تفریحی و گردشگری و افزایش نشاط اجتماعی توجه شود.

سرمست بیان کرد: البته نشاط اجتماعی با شادی جامعه متفاوت است و بیشتر به این معناست که حالات درونی شهروندان تقویت شده و شور و نشاط و جو روانی جامعه بهبود یابد.

انتهای پیام/78027

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول