اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

علیمردانی سرپرست هیات کاراته قم شد

فدراسیون کاراته محمد علیمردانی را به عنوان سرپرست جدید هیات کاراته استان قم تا زمان برگزاری مجمع انتخابات این هیات معرفی و منصوب کرد.

علیمردانی سرپرست هیات کاراته قم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بعد از انتخابات نافرجام بهمن ماه سال ۱۳۹۸ هیات کاراته استان قم که به شکایت کاندیدای رقیب یعنی محمدمهدی سلطانی از کاندیدای منتخب مجمع یعنی علیرضا برخوردار انجامید و سرانجام انتخابات این هیات ورزشی در بهار سال ۱۳۹۹ با نامه رسمی وزارت ورزش و جوانان به اداره کل استان قم رسما باطل شد، حالا کاراته قم در آستانه انتخابات جدید قرار دارد.

بعد از ابطال انتخابات قبلی این هیات، چند ماه یعنی دقیقا تا شهریور ماه سال ۱۳۹۹ طول کشید تا هیات بی سر و سامان کاراته از بلاتکلیفی درآمد و مهرداد حاجی‌زاده با ابلاغ رئیس فدراسیون کاراته سرپرست این هیات ورزشی پرمخاطب و مدال‌آور شد، حالا بعد از حدود ۹ ماه ۱۵ نفر برای ریاست هیات کاراته استان قم ثبت‌نام کرده‌اند.

چند روز بعد از اعلام اسامی کاندیداهای ریاست هیات کاراته استان قم که یکی از آنها مهرداد حاجی‌زاده سرپرست این هیات است، حاجی‌زاده در نامه‌ای به مدیر کل ورزش و جوانان استان قم با اعلام اینکه می‌خواهد از هرگونه سوء تفاهم در پیشرفت روند برگزاری مجمع انتخابات جلوگیری شود، به عنوان یکی از کاندیداهای این مجمع از سرپرستی هیات استعفا کرد.

کمتر از ۴۸ ساعت بعد از استعفای مهرداد حاجی‌زاده از مسوولیت خود، اداره کل ورزش و جوانان استان قم محمد علیمردانی را به عنوان گزینه سرپرستی هیات کاراته به فدراسیون این رشته معرفی کرد و فدراسیون کاراته نیز ابلاغ سرپرستی علیمردانی را برای مدت سه ماه صادر کرد.

حالا علیمردانی که مسوول امور مجامع هیات‌های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان و همچنین رئیس گروه ورزش قهرمانی این اداره کل است، باید مقدمات برگزاری مجمع انتخابات هیات کاراته قم را فراهم کند، هیاتی که ۱۵ نفر کاندیدای ریاست آن هستند و باید منتظر ماند و دید چه کسانی برای حضور در انتخابات تایید صلاحیت می‌شوند؟

انتهای پیام / ۷۸۰۰۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول