اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

مربیان تیم‌های پایه والیبال قم معرفی شدند

هیات والیبال استان قم برای حضور موفق تیم‌های، نونهالان نوجوانان، جوانان و امید والیبال قم در مسابقات قهرمانی کشور سرمربی این چهار تیم را رسما معرفی کرد.

مربیان تیم‌های پایه والیبال قم معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، از بهمن ماه سال 1397 که محمدمهدی حلوایی با گرفتن رای اعتماد از مجمع انتخابات هیات والیبال استان قم مسوولیت ریاست این هیات ورزشی را بر عهده گرفته، تغییر و تحولات مثبتی در این رشته موفق توپ و توری به وجود آمده و والیبال قم در مسیر پیشرفت گام بر می‌دارد.

هیات والیبال قم با برنامه‌ریزی مناسب و مطلوب در این رشته المپیکی، یک بار دیگر اتحاد و همدلی را به خانواده والیبال قم باز گردانده و افرادی که سال‌ها از میادین این رشته دور بوده و در حاشیه به سر می‌بردند و حتی سراغ والیبال را هم نمی‌گرفتند، اکنون دست راست هیات در مسیر تحول و توسعه این رشته هستند.

یکی از اقدامات مثبت هیات والیبال استان قم توجه ویژه به رده‌های سنی پایه این رشته است، اقدامی که بعد از برگزاری منظم و با برنامه مسابقات لیگ‌های پایه قم اکنون با معرفی به موقع کادر فنی تیم‌های نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید قم همراه است و نوید حضور موفق بلند قامتان قمی در مسابقات کشوری سال 1400 را می‌دهد.

پس از برگزاری جلسات مختلف در هیات والیبال استان قم، مربیان تیم‌های این چهار رده سنی برای مسابقات کشوری سال 1400 در حالی معرفی شدند که هدایت تیم نونهالان قم را احمد طوسی بر عهده گرفت، سیدعلیرضا منافی سرمربی تیم نوجوانان قم شد، سیدروح الله شفیعی در راس کادر فنی تیم جوانان قرار گرفت و هدایت تیم امید قم به مجید براتی رسید.

رئیس هیات والیبال استان قم پیرامون کادر فنی تیم‌های این چهار رده سنی در بخش بانوان نیز گفت: در بخش بانوان جلسه‌ای برگزار شد و مربیان انتخاب شدند که ان‌شاالله در این هفته با این مربیان جلساتی برگزار خواهد شد تا هماهنگی‌های لازم برای تیم‌های دختران قم نیز انجام پذیرد.

انتهای پیام / 78002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول