اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

وضعیت شیمیدر برای لیگ برتر بسکتبال عالی است

ستاره بسکتبال کشورمان و تیم شیمیدر قم وضعیت تیمش را در آستانه شروع فصل جدید مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور عالی توصیف کرد.

وضعیت شیمیدر برای لیگ برتر بسکتبال عالی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، فصل 1399 لیگ برتر بسکتبال به دلیل اینکه به رقابت‌های المپیک توکیو و حضور تیم ملی ایران در این رویداد بزرگ جهانی منتهی می‌شود، یک فرصت مغتنم برای تمام ستاره‌‌های بسکتبال ایران و مدعیان عضویت در تیم اعزامی کشورمان به ژاپن است.

در لیگ پرستاره امسال یکی از درخشان‌ترین‌ها را تیم شیمیدر قم در اختیار دارد، بازیکنی به نام ارسلان کاظمی که متولد سال 1369 در نائین اصفهان است و یکی از نابغه‌های این رشته به شمار می‌رود، بازیکنی که کاپیتانی تیم ملی زیر 18 سال ایران را تجربه کرده و دومین بسکتبالیست ایرانی است که در اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا حضور یافته است.

بازیکنی که سابقه حضور در لیگ حرفه‌ای امریکا را دارد و همراه با تیم ملی ایران حضور در جام جهانی 2010 را نیز تجربه کرده، با سابقه عضویت در تیم‌های مطرحی همچون واشینگتن ویزارد و فیلادلفیا سونی سیکسرز در لیگ NBA را دارد، امسال یکی از مهره‌های کلیدی شیمیدر قم در راه قهرمانی در لیگ برتر بسکتبال کشور است.

ملی‌پوش با سابقه تیم بسکتبال شیمیدر قم در آستانه شروع لیگ برتر راجع به تیمش گفت: از نظر بدنی و فنی‌ در شرایط خیلی خوب هستم، حدود دو ماه است که با تیم تمرین می‌کنم و همه چیز خدا را شکر خوب است، هم وضعیت خودم و هم سایر اعضای تیم عالی است، ضمن اینکه دو بازیکن خارجی به تیم اضافه شده‌اند تا با قدرت بیشتری در لیگ حضور پیدا کنیم.

ارسلان کاظمی افزود: شیمیدر جزو باشگاه‌های خیلی خوب بسکتبال کشورمان است و در این چند سال تیم‌های خوبی را روانه لیگ برتر کرده، من سال‌های قبل مذاکراتی با این باشگاه داشتم اما قسمت نشده بود در خدمت شیمیدر باشم، امسال این فرصت نصیب من شد که بتوانم در این تیم بازی کنم.

وی با بیان اینکه خدا را شکر در شیمیدر همه چیز تا کنون خوب بوده، خاطرنشان کرد: مصطفی هاشمی جزو مربیان درجه یک و از پر افتخارترین‌های این عرصه در کشورمان است، امسال دومین سالی است که در کنار این مربی هستم و در این مدت چیزهای زیادی از ایشان یاد گرفته‌ام.

کاظمی در ادامه به شروع فصل جدید لیگ برتر اشاره و عنوان کرد: پس از یک وقفه طولانی که حدودا هشت ماه باعث شد هیچ یک از بازیکنان بازی رسمی انجام ندهند، امیدوارم برای هیچ کدام از آنها آسیب‌دیدگی پیش نیاید، ضمنا شرایط کرونا در کشور ما هر روز بدتر می‌شود و رعایت هم نمی‌کنیم در صورتی که باید بیشتر اهمیت بدهیم، تنها برای انجام کارهای ضروری از خانه خارج شویم و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنیم.

وی در پایان گفت: فکر می‌کنم که همه تیم‌ها سعی می‌کنند پرقدرت در لیگ برتر شرکت کنند و سال‌ها بود این را ندیده بودیم که از همین اول دو بازیکن خارجی جذب کنند و تقریبا از یک ماه و نیم پیش شکل بگیرند و تمریناتشان را انجام دهند، این خیلی خوشحال کننده است، مطمئنا امسال لیگ پرقدرت‌تری نسبت به سال‌های قبل داریم ولی امیدوارم کرونا مثل سال گذشته مانع از برگزاری مسابقات نشود و بازیکنان به خاطر خود، خانواده‌‌ و هم تیمی‌هایشان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

انتهای پیام / 78002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول