اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

محدودیت و تعطیلی یک هفته ای صنوف پرخطر قم

استاندار قم گفت: صنوف پرخطر و گروه های شغلی رسته ۴ بنا بر تشخیص دانشگاه علوم پزشکی با اعمال محدودیت و تعطیلی به مدت یک هفته مواجه خواهند شد.

محدودیت و تعطیلی یک هفته ای صنوف پرخطر قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست گفت: متاسفانه رعایت مسائل بهداشتی توسط عموم مردم روند کاهشی داشته است و به همین دلیل میزان شیوع کرونا افزایش یافته است.

وی با اشاره به افزایش تعداد مبتلایان بستری شده در بیمارستان ها و نیز قربانیان ویروس کرونا افزود: بایستی همه مردم همچون موج اول و دوم رعایت کنند تا از گسترش این بیماری جلوگیری شود.

سرمست تشدید نظارت های نهادهای متولی را مورد تاکید قرار داد و با اشاره به تفویض اختیار اعمال محدودیت ها به ستادهای استانی تصریح کرد: مراکز آموزشی، مدارس، دانشگاه ها و حوزه های علمیه استان قم تا اطلاع ثانوی به صورت غیرحضوری برگزار خواهند شد.

وی افزود: صنوف پرخطر و گروه های شغلی رسته ۴ بنا بر تشخیص دانشگاه علوم پزشکی با اعمال محدودیت و تعطیلی به مدت یک هفته مواجه خواهند شد.

استاندار قم با بیان اینکه مردم بیشترین نقش را برای مهار بیماری کرونا ایفا می کنند خاطرنشان کرد: از همه ی رسانه ها و گروه های مرجع تاثیرگذار درخواست می کنیم تا مردم را به رعایت پرتکل های بهداشتی و پرهیز از تجمعات فرابخوانند.

سرمست با اشاره به اینکه در حال حاضر حدود ۵۰ درصد مردم در قم پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند گفت: کاهش رعایت پرتکل ها در حالیست که دور اول و دوم شیوع این بیماری در قم را با رعایت حداکثری نکات بهداشتی توانستیم مهار کنیم.

وی همچنین عزاداری های دهه آخر ماه صفر را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: در این ایام بنابر تشخیص ستاد ملی کرونا در داخل و خارج از کشور راهپیمایی نخواهیم داشت و توصیه بزرگان دینی در این راستا مورد استدعا است.

انتهای پیام/2258

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول