اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

شهردار قم:سالانه ۳۰۰ هکتار به مساحت فضای سبز شهر قم افزوده می‌شود

شهردار قم با اشاره به احداث پارک ۱۰۰۰ هکتاری که یک پروژه ۴ ساله است گفت: با برنامه ریزی های مدون سالانه ۳۰۰ هکتار به ظرفیت فضای سبز شهر قم افزوده می شود.

شهردار قم:سالانه ۳۰۰ هکتار به مساحت فضای سبز شهر قم افزوده می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دکتر سید مرتضی سقائیان‌نژاد امروز در دیدار مدیران شهری با آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی ضمن اشاره به اقدامات نوروزی شهرداری قم گفت: از چندین ماه پیش از آغاز سال ۱۳۹۸ فضای شهر را برای ایام‌ نوروز آماده کردیم، گل‌آرایی و زیباسازی شهر، بحث مهیا نمودن پارکینگ‌ها و همه امور قبل از فرا رسیدن سال نو مهیا شد.

وی یادآور شد: در کنار این مباحث با اضافه کردن اتوبوس جدید در روزهای پایانی سال و تعمیر کردن ۱۲۰ دستگاه اتوبوس، ناوگان حمل و نقل عمومی جان تازه‌ای گرفت.

شهردار قم اظهار کرد: در روزهای ابتدایی سال شاهد بارندگی‌های بی‌سابقه‌ای بودیم که با پیش‌بینی و تمهیداتی که شهرداری از قبل اندیشیده بود، خسارت وارده تا حد بسیار زیادی کاهش یافت.

وی در ادامه در مورد مراسم نیمه شعبان خاطر نشان کرد: ۴۱۰۰ سرویس رایگان در طول دو روز توسط ناوگان اتوبوس‌رانی از ۸ مسیر انجام شد که در کاهش بار ترافیکی شهر بسیار مثمر ثمر بود، اما در ساعات پایانی شب به خاطر حضور موتورسواران و وسایل نقلیه شخصی مشکلات ترافیکی برای زائرین ایجاد شد.

سقائیان‌نژاد گفت: در بخش زیست محیطی با برنامه‌ریزی های مدون، هر ساله ۳۰۰ هکتار به ظرفیت فضای شهر افزوده می‌شود، بوستان۱۰۰۰ هکتاری در دست احداث است که از مؤلفه‌های مهم آن احداث باغ پرندگان و محوطه موزه دفاع مقدس است، این پروژه ۴ ساله هم اکنون با حضور ۵ پیمانکار به طور همزمان در حال انجام است.

انتهای پیام/2258

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول