اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

اعدام مسلمانان مظلوم عربستان برای جوامع بین المللی ننگ و ذلت است

یکی از مراجع تقلید ضمن محکوم کردن اقدام دولت سعودی علیه مسلمانان عربستان گفت: شهادت جمعی از جوانان عربستانی به دست آل سعود،‌ برای جوامع بین المللی و جمعیت‌های دفاع از حقوق بشر ننگ و عار و ذلت است.

اعدام مسلمانان مظلوم عربستان برای جوامع بین المللی ننگ و ذلت است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت‌الله لطف‌الله صافی گلپایگانی با صدور پیامی اقدام دولت سعودی در اعدام کردن تعدادی از مسلمانان عربستان را محکوم کرد.

در پیام این مرجع تقلید آمده است: با کمال تأثر و تأسف اطلاع یافتیم رژیم سفاک حاکم بر حجاز جنایت بسیار وحشتناکی را انجام داد که در تاریخ سیاه این حکومت ظالم سابقه ندارد؛ شهادت جمعی از جوانان بی گناه و مظلوم  به دست سفاکان عربستان اگرچه برای آن شهیدان فوز و سعادت و افتخار است، اما برای جوامع بین المللی و جمعیت‌های دفاع از حقوق بشر ننگ و عار و ذلت می‌باشد. چرا دولت‌های اسلامی در این حادثه وحشیانه سکوت اختیار کرده و به ندای مظلومیت آنان پاسخ مثبت نمی‌دهند؟

در ادامه این پیام آمده است: وظیفه ما این است در هرجای جهان که به انسان‌های بیگناه ستم وارد می‌شود اظهار تأثر و تأسف نماییم و ظالمین را محکوم نماییم ولی الان مشاهده می‌شود که مسلمانان و دولت‌های اسلامی و سایر ملل جهان آنطور که باید این جنایات را محکوم نمی‌کنند و وظیفه انسانی خود را فراموش نموده‌اند و بلکه با سکوت خود دست این خونخواران را باز نگه داشته که به ظلم و ستم خود ادامه دهند.

اینجانب با تسلیت و تبریک به خانواده‌های معظم شهدا، از خداوند متعال صبر جمیل و اجر جزیل برای آنان مسئلت دارم. ان شاء الله شهدای آنان با شهیدان بدر و احد محشور شوند. پایان ستم ظالمین را از درگاه ذات لایزال الهی خواهانم.

انتهای پیام/2258

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول