اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

اهتمام وزارت نیرو جهت تامین زیرساخت های آب و برق نهضت ملی مسکن در قزوین

مشاور و نماینده وزیر نیرو در تامین آب و برق طرح‌های ملی مسکن با ابراز رضایت از فعالیت های صورت گرفته در استان قزوین، گفت: پروژه های تامین آب و برق 16 طرح ملی بزرگ مسکن در این استان با پیشرفت خوبی در حال اجرا است.

اهتمام وزارت نیرو جهت تامین زیرساخت های آب و برق نهضت ملی مسکن در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس در قزوین، موسی زارع پور در نشست شورای انسجام بخشی مدیران صنعت آب و برق استان قزوین اظهار کرد: پروژه های تامین آب و برق 16 طرح ملی بزرگ مسکن در استان قزوین با پیشرفت خوبی در حال اجرا است.

وی افزود: بنا به توصیه وزیر نیرو هیچ واحدی از پروژه های ملی مسکن نباید معطل تامین آب و برق باشد و در این زمینه قزوین عملکرد مطلوبی داشته است.

مشاور و نماینده وزیر نیرو در تامین آب و برق طرح‌های ملی مسکن تصریح کرد: گشایش اعتباری مناسبی برای تامین آب و برق پروژه های ملی مسکن در نظر گرفته شده و از آن می توان به عنوان فرصتی برای خدمت ماندگار به مردم قزوین یاد کرد.

موسی پور همچنین شهر جدید مهرگان قزوین را به عنوان یکی از شاخص ترین طرح های ملی مسکن در سطح کشور دانست و انجام پروژه های ساخت مسکن و تامین همزمان زیر ساخت های آن را یکی از ویژگی های بارز آن برشمرد.

در ابتدای این نشست، داراب بیرنوندی، رییس شورای انسجام بخشی صنعت آب و برق استان قزوین گزارشی از روند اجرای پروژه های تامین آب و برق در طرح های ملی مسکن این استان ارائه داد و در ادامه هر یک از مدیران عامل صنعت آب و برق استان قزوین به بحث و بررسی پیرامون عملکرد حوزه مربوط به خود پرداختند.

لازم به ذکر است که پیش از نشست مذکور، مشاور و نماینده وزیر نیرو در تامین آب و برق طرح‌های ملی مسکن و هیات همراه از مخزن و ایستگاه پمپاژ آب آشامیدنی شهر مهرگان و تصفیه خانه فاضلاب شریفیه بازدید کردند و در جریان امور مربوط به آن قرار گرفتند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول