اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

۲ تقاطع غیرهمسطح جدید در شهر قزوین احداث می شود

رییس کمیسیون خدمات شهری و شورایاری شورای اسلامی شهر قزوین گفت: با پیگیری و تصویب اعضای شورای اسلامی شهر قزوین احداث دو تقاطع غیرهمسطح درشهر قزوین در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفت.

۲ تقاطع غیرهمسطح جدید در شهر قزوین احداث می شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حسین صلح جو اظهار کرد: با پیگیری و تصویب اعضای شورای اسلامی شهر قزوین احداث دو تقاطع غیرهمسطح درشهر قزوین در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفت.

وی افزود: علاوه بر فرهنگ سازی و تشویق و ترغیب شهروندان به استفاده از حمل ونقل عمومی، یکی از راه های کاهش ترافیک ایجاد پل های همسطح و غیرهمسطح می باشد.

رییس کمیسیون خدمات شهری و شورایاری شورای اسلامی شهر قزوین ادامه داد: در راستای ایجاد زیرساخت لازم جهت سهولت در رفت وآمد خودروها نیازسنجی و کارشناسی احداث دو تقاطع غیر همسطح در دستور کار اعضای شورای اسلامی شهر قزوین قرار گرفت. 
 
صلح جو با بیان اینکه توزیع خدمات و امکانات باید عادلانه در شهر قزوین صورت گیرد، خاطرنشان کرد: در سال جاری یک پل غیرهمسطح در محور میدان دفاع مقدس به نسیم شمال-اقبالیه در جنوب شهر احداث می شود که به دلیل ورودی شهری و تردد مسافران ضروری است. 
 
وی همچنین تقاطع غیر همسطح در محور بلوار معلم- شهید چگینی-کمربندی شرق را به عنوان دومین تقاطع غیر همسطح ذکر کرد. 
 
پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول