اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

دستگیری اراذل و اوباش محله نواب قزوین در کمتر از 24 ساعت

دادستان مرکز استان قزوین از دستگیری اراذل و اوباشی که در یکی از محلات قزوین اقدام به بر هم زدن نظم عمومی و آسیب زدن به اموال مردم کرده بودند، خبر داد.

دستگیری اراذل و اوباش محله نواب قزوین در کمتر از 24 ساعت


به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حسین رجبی اظهار کرد: در چند شب گذشته تعدادی از اراذل و اوباش با قدرت‌نمایی با سلاح سرد در یکی از محلات شهر قزوین نظم و آرامش عمومی را بر هم زده و به اموال مردم خسارت وارده کردند.

وی افزود: این افراد با انگیزه انتقام جویی شخصی با پوشاندن صورت و تغییر در پلاک خودرو در محله نواب شهر قزوین با اخلال در نظم عمومی به بیش از 14 خودرو خسارت وارده کرده و متواری شدند.

دادستان قزوین تصریح کرد: به محض اطلاع از موضوع، دستورات قضایی لازم برای پی گیری به پلیس صادر شد و با توجه به نارضایتی شهروندان در این خصوص، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت و با تلاش ماموران نیروی انتظامی، در کمتر از 24 ساعت این افراد شناسایی و به صورت غافلگیرانه دستگیر و جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار مراجع انتظامی قرار گرفتند.

رجبی تصریح کرد: 11 نفر از اراذل و اوباش دخیل در این حادثه دستگیر شده و تعدادی سلاح سرد اعم از چاقو و قمه نیز در این عملیات کشف و ضبط گردید.

وی با بیان اینکه 14خودرو در این حادثه دچار خسارت شده است، گفت: تا کنون 12 نفر جهت طرح شکایت در خصوص خسارت وارده به خودروی خود به کلانتری مراجعه کرده و اقدامات لازم نیز جهت شناسایی و دستگیری دیگر متهمان ادامه دارد.

دادستان قزوین در پایان خاطر نشان کرد: امنیت مردم خط قرمز دستگاه قضایی و انتظامی است و با افرادی که نظم و امنیت مردم را بر هم زده و به اموال عمومی آسیب وارد کنند، قاطع و بدون اغماض برخورد خواهیم کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول