اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

اجرای 400 طرح بنیاد برکت در شهرستان البرز/ برای ۱۲۰۰ نفر اشتغالزایی شد

مسئول بنیاد برکت شهرستان البرز گفت: طی دو سال فعالیت بنیاد برکت در شهرستان البرز، ۴٠٠ طرح اجرا و 1200 فرصت شغلی ایجاد شده است.

اجرای 400 طرح بنیاد برکت در شهرستان البرز/ برای ۱۲۰۰ نفر اشتغالزایی شد

 میثم فطری در گفت و گو با خبرنگار فارس در شهرستان البرز با اشاره به فعالیت بنیاد برکت در سطح این شهرستان گفت: طی دو سال اخیر، 400 طرح در این شهرستان اجرا شده که با اجرای این طرح ها به صورت مستقیم و غیر مستقیم 1200 فرصت  شغلی ایجاد و بیش از 23 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

وی افزود: این طرح ها در روستاهای حسن آباد، کمال آباد، پیریوسفیان و نصرت آباد در بخش مرکزی و روستاهای شترک، باورس و حصار خروان در بخش محمدیه و شهر شریفیه (شهر با جمعیت زیر 25 هزار نفر) اجرا شده است.

مسئول بنیاد برکت شهرستان البرز بیان کرد: طرح های اجرا شده در رشته های شغلی آبزی پروری، باغبانی، تولید کیف و کفش، تولید پوشاک، خیاطی، مشاغل فنی، خدمات عمومی، خدمات آموزشی، صنایع تبدیلی و تکمیلی، خدمات دامپروری، کشاورزی، صنایع دستی، گلخانه، گردشگری و پرورش طیور بوده است.

فطری همچنین از پیش بینی اجرای 200 برنامه طی امسال خبر داد و گفت: تسهیلات پرداختی در راستای ایجاد، توسعه و سرمایه در گردش محسوب می شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول