اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

سردار رفیعی آتانی: توافق اخیر یکی از نشانه های شکل گیری نظم نوین جهانی است/ معادلات آمریکا بهم ریخته است

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: معادلات آمریکا بهم ریخته و نظام نوین جهانی در حال شکل گیری می باشد و توافقات اخیر نیز حاکی از این قضیه است.

سردار رفیعی آتانی: توافق اخیر یکی از نشانه های شکل گیری نظم نوین جهانی است/ معادلات آمریکا بهم ریخته است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی در آئین اختتامیه چهارمین جشنواره جهادگران علم و فناوری استان قزوین که ظهر امروز در سالن اجتماعات علامه رفیعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین برگزار شد، اظهار کرد: اهل علم، آبروی نظام و انقلاب و مایه پیشرفت و اقتدار هستند.

وی ضمن اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، گفت: بیانیه گام دوم انقلاب سند ماندگار شیعه است که در آن به حوزه علم و فناوری به طور کامل و جامع توسط مقام معظم رهبری اشاره شده است.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین تصریح کرد: مقام معظم رهبری راه پیشرفت جامعه را در علم و فناوری می دانند و تاکید زیادی بر کسب هرچه بیشتر علم و فناوری دارند.

این مقام ارشد نظامی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری همواره بر ارتقاء علم و فناوری تاکید داشته و در بیانات خود فرموده اند ما علم را برای خلق قدرت و قدرت را برای جبران عقب ماندگی هایمان می خواهیم.

وی اضافه کرد: معادلات آمریکا در حال به هم خوردن و نظام نوین جهانی در حال شکل گیری است و توافقات اخیر نیز حاکی از این قضیه است.

سردار رفیعی آتانی در پایان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قدر نخبگان را دانسته و تمام تلاشش را در راستای ارتقاء سطح علم و فناوری جمهوری اسلامی خواهد کرد.

گفتنی است اختتامیه چهارمین جشنواره جهادگران علم و فناوری استان قزوین به میزبانی معاونت علمی، پژوهشی سپاه حضرت صاحب الامر (عج) استان قزوین، پارک علم و فناوری استان قزوین در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین برگزار شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول