اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

طرح «کوچه های آسمانی» در محمدیه اجرا شد

شهردار محمدیه از اجرای طرح کوچه‌های آسمانی با نصب بیش از ۷۰ تابلو مزین به نام شهدا در کوچه های سطح این شهر خبر داد.

طرح «کوچه های آسمانی» در محمدیه اجرا شد

محمد پیری در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین با تأکید بر لزوم توجه به فرهنگ ایثار و شهادت در مسیر ارتقاء فرهنگ شهروندی اظهار کرد: طرح «کوچه‌های آسمانی» با هدف نام‌گذاری کوچه‌ها به نام شهدا به‌ خصوص کوچه‌هایی که خانواده شهید در آن سکونت دارند، اجرا شده و در این مرحله از طرح بیش از ۷۰ کوچه به نام شهدا نام‌گذاری می‌شود.

وی افزود: این طرح با پیگیری کمیته نام‌گذاری شهرداری و با تصویب شورای اسلامی شهر اجرا شده و به دنبال این موضوع، اسامی برای تهیه و نصب تابلو در اختیار اداره خدمات شهری قرار گرفته است.

شهردار محمدیه تصریح کرد: روز دوشنبه ۲۲ اسفند همزمان با روز بزرگداشت شهدا و پس از حضور در غبارروبی مزار شهدای گمنام محمدیه و مهرگان از تابلوهای شهدا رونمایی شد.

پیری خاطرنشان کرد: در این طرح، تصویر شهدای عزیز، تاریخ ولادت و شهادت آنان درج می‌شود تا همواره در مقابل چشم همشهریان از جمله نوجوانان و جوانان قرار بگیرد و این موضوع را به‌ خوبی درک کنند که شرایط و امنیتی که در کشور داریم حاصل زحمات بزرگوارانی است که در همین کوچه‌ها و محله‌ها زندگی و رشد کرده و به درجه تعالی و بزرگ شهادت دست یافتند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول