اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

زیرساخت های مورد نیاز شمس آذر برای حضور در لیگ برتر باید تامین شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: با صعود شمس آذر به لیگ برتر، برای استان برند سازی می شود از این رو ضرورت دارد تا زیر ساخت های مورد نیاز این تیم فراهم شود.

زیرساخت های مورد نیاز شمس آذر برای حضور در لیگ برتر باید تامین شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، عباس علایی مقدم در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه که ظهر امروز در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد، اظهار کرد: از یازدهم تا هفدهم اسفند ماه هفته جوان نامگذاری شده که در این مدت ۹۰ برنامه در سطح استان برگزار میشود.

وی افزود: نشست سازمانهای مردم نهاد و معاونت جوانان با استاندار و مراسم تجلیل از جوانان برتر سال از جمله برنامه های ویژه در نظر گرفته شده برای هفته جوان است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان خاطر نشان کرد: از آنجایی که سال گذشته جشنواره برگزار نشد لذا امسال ۱۳ جوان برتر برای سال ۱۴۰۰ و ۱۳ جوان برتر به همراه یک خانواده شهید برای سال ۱۴۰۱ معرفی و تجلیل میشوند.

این مقام مسئول یادآور شد: در حوزه عمرانی ساخت خانه جوان درحال انجام است و از محل سفر رئیس جمهور مبالغی برای آن درنظر گرفته شده و پیش بینی می شود برای انجام  این پروژه با کمبود اعتبار مواجه نباشیم.

وی اضافه کرد: خانه جوان استان اوایل سال آینده تجهیز و راه اندازی خواهد شد و در حال حاضر پیمانکار به انجام فعالیت مشغول است.

علایی مقدم عنوان کرد: در خصوص تیم شمس آذر نیز اقداماتی صورت گرفته و با توجه به دیدار استاندار و نماینده ولی فقیه در استان با اعضای این تیم، روز گذشته جلسه ای با استاندار برگزار و مقرر شد تا همه برای بازی های حساس بین شمس آذر و سایپا در تهران حاضر شویم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین بیان کرد: تمهیدات لازم برگزاری جشن قهرمانی در حال انجام است و برای لیگ برتری شدن برنامه ریزی صورت گرفته که البته در لیگ برتر حضور بانوان را نیز خواهیم داشت.

مدیر کل ورزش و جوانان استان در پایان گفت: با صعود شمس آذر به لیگ برتر برای استان برند سازی می شود از این رو ضرورت دارد تا زیر ساخت هایی فراهم گردد. البته در حال حاضر شمس آذر با کمترین رقم وارد رقابت ها شده اما بهترین نتیجه را گرفته که این نتیجه ناشی از همراهی مجموعه تیم است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول