اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

«جذب حداکثری نسل جوان» مهمترین اولویت ستاد نماز جمعه قزوین است

رئیس ستاد نماز جمعه قزوین گفت: نماز جمعه قلب فرهنگی شهر و یکی از اصلی ترین نهاد های تاثیر گذار در تقویت اعتقادات سیاسی و دینی و بصیرت افزایی در بین عامه مردم است و بر این اساس جذب نسل نوجوان و جوان در اولویت ستاد نماز جمعه قرار دارد.

«جذب حداکثری نسل جوان» مهمترین اولویت ستاد نماز جمعه قزوین است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، علی شفیعی شاد در نشست خبری با اصحاب رسانه که ظهر امروز در محل ستاد نمازجمعه قزوین برگزار شد، اظهار کرد: نماز جمعه قلب فرهنگی شهر و یکی از اصلی ترین نهاد های تاثیر گذار در تقویت اعتقادات سیاسی و دینی و بصیرت افزایی در بین عامه مردم است.

وی خلاقیت و نوآوری را از کلیدی ترین راه ها برای جذب قشر جوان و نوجوان به نماز جمعه دانست و اذعان کرد: با عملیاتی کردن طرح ها و برنامه هایی همچون طرح دانش آموزی میعاد، طرح مصباح، طرح مشکات، طرح یاوران جمعه و طرح مهر جمعه می توان گام های موثری را در جهت جذب نوجوانان و جوانان به نماز جمعه برداشت.

رئیس ستاد نماز جمعه قزوین تصریح کرد: طرح ها و برنامه هایی را جهت جذب حداکثری مردم به نماز جمعه در استان قزوین برنامه ریزی کرده ایم که می توان به طرح پزشک جمعه، مشاوره های حقوقی در نماز جمعه و... اشاره کرد.

شفیعی شاد در رابطه با استمرار طرح نهضت خدمت در نماز جمعه استان نیز این چنین بیان کرد: طرح نهضت خدمت از سال ۱۳۹۷ با هدف حضور مسئولین دستگاه های خدمات رسان جهت پاسخگویی به مطالبات مردم در نماز جمعه آغاز شد و در برهه زمانی ۲ ساله همه گیری ویروس کرونا متوقف شد. با برنامه ریزی های صورت گرفته از آغاز سال جاری این طرح به صورت مداوم و مستمر در ستاد نماز جمعه قزوین با همکاری دستگاه های اجرایی با جدیت پیگیری شده و به کار خود ادامه می دهد.

وی اضافه کرد: ستاد اقامه نماز جمعه قزوین این مطالبات مردمی را تا پاسخگویی صحیح از سوی متولیان امر و رسیدن به نتیجه لازم با جدیت تمام پیگیری می کند.

رئیس ستاد نماز جمعه قزوین در ادامه ضمن بیان اقدامات فرهنگی صورت گرفته از سوی ستاد نماز جمعه قزوین که برای اولین بار در سطح کشور صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: بسیاری از اقدامات فرهنگی و اجتماعی از قبیل اکران فیلم های سینمایی با محوریت موضوعات اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و... از جمله اقداماتی بوده است که برای اولین بار در سطح کشور از سوی ستاد نماز جمعه قزوین صورت گرفته و با استقبال بی نظیر مردم نیز مواجه شده است.

وی در پایان تاکید کرد: هر چقدر سنگر قلب فرهنگی شهر گسترش یابد می تواند ارتباط بهتری را میان نسل جوان و نوجوان با نماز جمعه برقرار کند.

گفتی است در ادامه این نشست اصحاب رسانه استان قزوین از نمایشگاه طرح دانش آموزی میعاد بازدید کرده و در جریان امور قرار گرفتند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول