اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

ارجاع ۱٠۸۱ تخلف صنفی به تعزیرات حکومتی قزوین

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از بررسی چهار هزار و ۹۰۸ مورد شکایت مردمی مربوط به سامانه ۱۲۴ در حوزه کالاهای اساسی این استان خبر داد.

ارجاع ۱٠۸۱ تخلف صنفی به تعزیرات حکومتی قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مجید رحمانی از بررسی چهار هزار و ۹۰۸ مورد شکایت مردمی مربوط به سامانه ۱۲۴ در حوزه کالاهای اساسی استان قزوین خبر داد و گفت: این تعداد شکایت مردمی از ابتدای سال جاری تاکنون در سامانه ۱۲۴ ثبت شده است.

وی افزود: از این تعداد شکایت مردمی پس از بازرسی و پیگیری موضوع یک هزار و ۸۱ تخلف صنفی محرز شده و به تعزیرات حکومتی معرفی شده است.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با بیان اینکه در این مدت یک هزار و ۴۷ تخلف صنفی منجر به صدور جریمه از مراجع قضایی شده است، اعلام کرد: ۶۹۴ واحد نانوایی و ۳۵۳ واحد صنفی در این آرا مشمول پرداخت جریمه شده‌اند.

این مسئول بیان کرد: درحال حاضر ۲۳ پرونده در انتظار صدور احکام قضایی و ۱۱ پرونده تخلف صنفی نیز درحال ارسال به تعزیرات حکومتی است.

 رحمانی خاطرنشان کرد: کم فروشی، گران فروشی، درج نکردن قیمت، فقدان رعایت مسائل بهداشتی، انجام ندادن تکالیف صنفی، عرضه خارج از شبکه، فقدان پروانه کسب، نبود فاکتور خرید و رعایت نکردن ساعات کاری و احتکار از عمده تخلفاتی است که با کمک شهروندان و ثبت گزارش محرز شده است.

وی از شهروندان استان قزوین خواست تا در صورت مشاهده هرگونه موارد تخلف موضوع را به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

 پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول