اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

تعداد متخصصین بیمارستان دولتی شهدای آبیک افزایش یافت

فرماندار شهرستان آبیک از افزایش تعداد متخصصین در بیمارستان دولتی شهدای این شهرستان خبر داد.

تعداد متخصصین بیمارستان دولتی شهدای آبیک افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، بیمارستان دولتی شهدای آبیک بیش از ۹ سال و هشت ماه است که افتتاح شده اما تکمیل، تجهیز و تامین نیروهای متخصص این بیمارستان طی این سالها همواره بحث برانگیز بوده و با توجه به اینکه ۸۰ درصد مردم این شهرستان زیر پوشش تامین اجتماعی قرار دارند، مردم همیشه خواستار ارتقا و افزایش خدمات این بیمارستان بوده اند که مطالبه به حقی هم بوده و خبرنگار فارس هم همیشه پیگیر وضعیت بیمارستان بوده است.

البته طبق شنیده ها از منابع موثق، برخی در تلاش بودند که بیمارستان دولتی شهدای آبیک به بخش خصوصی واگذار شود اما با ورود دلسوزانه و مجدانه برخی مسئولان شهرستانی، این موضوع تحقق نیافت.

با روی کار آمدن دولت سیزدهم انتظار مردم شهرستان آبیک برای افزایش خدمات بیمارستان دولتی شهدا بالاتر رفت که به همت، تلاش و پیگیری شورای تامین شهرستان آبیک به همراه مسئولان وزارت بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین و نمایندگان مجلس گامهای خوبی برای تامین نیروهای متخصص بیمارستان برداشته شد.

حامد فتوحی فرماندار شهرستان آبیک در گفت و گو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار کرد: علاوه بر جذب متخصص جراح عمومی که چند هفته پیش تحقق یافت،  اخیرا متخصصین اطفال،  داخلی و اعصاب و روان جذب بیمارستان شده اند.

وی افزود: تا آخر دی ماه یک متخصص زنان و زایمان جدید به بیمارستان شهدای آبیک افزوده می شود گرچه با وجود متخصص زنان و زایمان فعلی، چندین مورد زایمان هم در بیمارستان صورت گرفته است.

فرماندار شهرستان آبیک ادامه داد: در حال حاضر متخصص بیهوشی کمکی در بیمارستان دولتی شهدای آبیک فعال است اما از اوایل بهمن ماه یک متخصص بیهوشی اختصاصی در این بیمارستان مشغول به خدمت خواهد بود و به مدت ۶ روز در هفته فعالیت می کند.

فتوحی بیان کرد: ابلاغ همه متخصصین بیمارستان دولتی شهدا صادر شده و باتوجه به اینکه اختصاص متخصص چشم جزو اولویت نبوده اما در حال رایزنی برای خدمت این متخصص در بیمارستان هستیم.

وی در خصوص پیگیری پروژه الحاقی بیمارستان دولتی شهدای آبیک هم توضیح داد: هفته گذشته طی برگزاری جلسه ای، نقشه پلان بیمارستان شهدا در معاونت توسعه دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین مورد بررسی مجدد قرار گرفت که در بخشی از قسمتها، باید اصلاحیه صورت گیرد که نقشه های فنی هم باید احصا و تاییدیه فنی دانشگاه علوم پزشکی استان اخذ شود. این در حالی است که برای ساخت پروژه الحاقی تدابیری در دستور کار قرار دارد که متعاقبا اطلاع رسانی می شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول