اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

رفع مشکل ۱٠ ساله یک واحد صنعتی در آبیک/ ایجاد زمینه اشتغال برای ۳۰۰ نفر

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک از رفع مشکل ۱۰ ساله یک واحد صنعتی و ایجاد زمینه اشتغال برای ۳۰۰ نفر در آن شرکت خبر داد.

رفع مشکل ۱٠ ساله یک واحد صنعتی در آبیک/ ایجاد زمینه اشتغال برای ۳۰۰ نفر

مرتضی محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار کرد: این واحد صنعتی که در حوزه خودروسازی فعالیت دارد، از حدود ۱۰ سال پیش در خصوص نحوه پرداخت حق بیمه دچار اختلاف و مشکل شده و بر همین اساس تمامی حساب های بانکی شرکت مسدود می شود.

وی افزود: این اقدام فعالیت شرکت را مختل کرده و بخش اعظمی از کارگران آن نیز بیکار شده بودند، که این موضوع به صورت ویژه و با حضور طرفین در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری شهرستان آبیک مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

محمدی در ادامه بیان کرد: پس از بررسی های لازم، در خصوص نحوه پرداخت حق بیمه از سوی شرکت توافقاتی حاصل و بر همین اساس و با صدور دستور قضایی از کلیه حساب های بانکی شرکت رفع انسداد شد، تا شرکت با قوت بیشتر در حوزه تولید فعالیت داشته باشد.

دادستان شهرستان آبیک در پایان خاطرنشان کرد: با ورود به موقع ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری شهرستان و حل مشکل ۱۰ ساله این واحد صنعتی و رفع انسداد از حساب ها؛ شرکت برای فعالیت در حوزه تولید جانی دوباره گرفت و در همین راستا زمینه اشتغال ۳۰۰ نفر فراهم شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول