اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

استان قزوین یکی از پیشران های توسعه کشور است

استاندار قزوین گفت: استان قزوین یکی از پیشران های توسعه کشور بوده و توجه به قزوین و اقتصاد قزوین مهم و ضروری است.

استان قزوین یکی از پیشران های توسعه کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمد مهدی اعلایی در شورای اداری استان که شب گذشته با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: شرایطی که این روزها در آن واقع هستیم ویژه است، درحال حاضر در بسیاری از حوزه ها پرده ها از کینه توزی ها برداشته شده و بسیاری از مواقع که دشمنی ها مخفی صورت می گرفت آشکار شده است.

وی افزود: در گذشته حق و باطل در هم آمیخته بود و همین امر سبب می شد تا عده ای در مسیر تشخیص دچار تردید شوند اما در حال حاضر با آشکار شدن دشمنی ها همه می توانند حق و باطل را تشخیص دهند.

استاندار قزوین یاد آور شد: تمام تلاش نظام سلطه در این بود که از هر ابزاری برای همراه کردن مردم با خود استفاده کند اما با مردم بصیر کشور روبه رو شد لذا نیاز است تا ما هم همت بیشتری را به منظور خدمت رسانی به مردم به کار گیریم.

استاندار قزوین اضافه کرد: یکی از عرصه های جدی و قوی خدمت رسانی، عرصه اقتصادی است که البته وضعیت به امروز و دیروز ارتباط ندارد بلکه از ابتدای انقلاب سلطه تلاش داشت تا به ما آسیب برساند.

اعلایی ادامه داد: مقام معظم رهبری همواره به مقوله اقتصادی تاکید ویژه داشتند و در نامگذاری سال ها نیز از عنوان اقتصاد مقاومتی استفاده کردند.

وی اضافه کرد: فضای اقتصادی نیازمند توجه جدی تر است که البته دولت سیزدهم تاکنون اقدامات خوبی را انجام داده، از جمله آن می توان به موضوع مدیریت یارانه ها اشاره کرد که اگر صورت نمی‌گرفت امروز با مسائل و‌مشکلات جدی تری مواجه می شدیم.

استاندار قزوین بیان کرد: استان قزوین یکی از پیشران های توسعه کشور می باشد و توجه به قزوین و اقتصاد قزوین مهم و ضروری است.

اعلایی یاد آور شد: توجه به دشت قزوین توجه به تامین غذای بخش قابل توجهی از کشور است از این رو می توان با اجرای برنامه هایی هم چون ایجاد منطقه آزاد کشاورزی در دشت قزوین از این ظرفیت استفاده کرد.

وی در پایان گفت: استان قزوین در حوزه های کشاورزی و صنعتی نیز از ظرفیت های بالایی برخوردار است و انتظار می رود به ظرفیت های استان به صورت ویژه توجه شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول