اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

آب سد طالقان در تمام شبکه آبرسانی آبیک جریان دارد

مدیر شرکت آبفای شهرستان آبیک با اشاره به خارج کردن دو حلقه چاه آب از مدار شبکه آبرسانی شهر آبیک، از بهره مندی تمام مردم نقاط این شهر از آب سد طالقان خبر داد.

آب سد طالقان در تمام شبکه آبرسانی آبیک جریان دارد

اسماعیل رحیمی در گفت و گو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار کرد: پس از افتتاح طرح آبرسانی از سد طالقان به شهر آبیک در شهریور ماه امسال، به دلیل اینکه نقاط جنوبی شهر از این آب برخوردار نبودند دو حلقه چاه آب در مدار شبکه آبرسانی قرار داشت.

وی افزود: پس از اجرای عملیات شرکت آبفای استان قزوین برای انتقال آب سد طالقان به مناطق جنوبی شهر آبیک همچون بنیاد و شهرک های فردوس و خرم، دو چاه آب موجود از مدار آبرسانی خارج شد و در حال حاضر همه مناطق این شهر از آب باکیفیت سد طالقان برخوردار هستند.

مدیر شرکت آبفای شهرستان آبیک ادامه داد: هم اکنون میزان نیترات و سختی و... آب شرب شهر آبیک نسبت به گذشته و آب شرب مصرفی از چاهها به هیچ عنوان قابل مقایسه نیست و سطح بسیار پایینی دارد و آب از کیفیت بسیار مطلوب و بالایی برخوردار است.

رحیمی اضافه کرد: آب سد طالقان در تمام شبکه آبرسانی شهر آبیک در جریان است و در هیچ نقطه ای از شهر، از آب چاه استفاده نمی شود.

وی خاطر نشان کرد:  با توجه به اینکه شبکه برخی از نقاط شهر آبیک فرسوده است به محض اطلاع گزارش های مردمی مبنی بر شکستگی، اکیپ های امداد شرکت آبفای شهرستان آبیک نسبت به ترمیم شبکه اقدام می کنند.

گفتنی است، بیش از 16 سال بود که قرار بود آب سد طالقان به شهر آبیک برسد که در دولت سیزدهم، کام مردم این شهر از آب گوارای طالقان شیرین شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول