اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

«بسیج رسانه آبیک» مطالبات به حق مردم را به گوش مسئولان برساند

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک گفت: از رسالت‌های بسیج رسانه این است که مطالبات به حق مردم را به گوش مسئولان برساند که با پشتیبانی فرماندار شهرستان آبیک و مدیران این قشر موفق‌تر عمل خواهد کرد.

«بسیج رسانه آبیک» مطالبات به حق مردم را به گوش مسئولان برساند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، در آستانه هفته خبرنگار نشست صمیمی و مشترک فرماندار شهرستان آبیک و فرمانده سپاه ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک با خبرنگاران، فعالان مجازی و اعضای کانون بسیج رسانه این شهرستان پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

سرهنگ مهدی صادق‌پور فرمانده سپاه ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک در این جلسه، بسیج رسانه را یکی از 22 قشر بسیج وبسیار تاثیرگذار ذکر و اظهار کرد: جای این قشر در شهرستان آبیک خالی بود که با پیگیری‌های صورت گرفته دفتر این بسیج راه‌اندازی شد و با پیگیری مسئول بسیج رسانه شهرستان، به کانون تبدیل خواهد شد.

وی رسالت بسیج رسانه را فراتر از عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، نظامی و بدون پیوست رسانه‌ای و انعکاس رسانه‌ای و انتشار در شبکه‌های مجازی ابتر دانست و افزود: در دیدار جهادگران بسیجی در سال 99 با مقام معظم رهبر انقلاب، ایشان در یکی از 10 بندی که به گروه‌ها و حرکت‌های جهادی تذکر داده بودند این بود که با ظرافت و هنرمندانه فعالیت‌های منعکس یابد یعنی اگر عرصه‌های مختلف بسیج، پیوست رسانه‌ای نداشته باشد و کارها و اقدامات خدمات‌رسانی و محرومیت‌زدایی رسانه‌ای نشود بازخورد خوبی نخواهیم یافت.

این مسئول نظامی تصریح کرد: با توجه به این فرمایش رهبر معظم انقلاب که می‌فرمایند: «دشمن با امپراطوری و دیکتاتوری رسانه‌ای درصدد است مردم را ناامید کند و اخبار مایوس‌کننده به مردم بدهد. در این 40 سال نظام دستاوردهایی داشته اما نواقصی هم وجود داشته» که با توجه به این فرمایش رهبر فرزانه با ظرفیت‌هایی که داریم و با توجه به بیانیه گام دوم به عنوان سند بالادستی باید با فضای رسانه‌ای و مجازی دستاوردهای انقلاب را تبیین کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک افزود: با فعالیت رسانه‌ای و فعالیت درفضای مجازی می‌توان با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب در زمینه‌های استقلال، آزادی معنویت، اخلاق، سبک زندگی و ...گام برداریم که می‌طلبد با همدلی، نشست‌های هم‌اندیشی علمی، مبتکرانه و خلاقانه بسیج رسانه برای بیان دستاوردهای انقلاب گام بردارد چرا که جای بیان دستاوردهای انقلاب برای دهه‌های 80 و 90 مغفول مانده است. 

صادق‌پور ادامه داد: از رسالت‌های بسیج رسانه این است که مطالبات به حق مردم را به گوش مسئولان برساند که با حضور فتوحی فرماندار شهرستان آبیک در این شهرستان و پذیرش مطالبه‌گری و انتقادهای خبرنگاران، اقدامات خوبی برای پیشبرد اهداف شهرستان برداشته شده و با پشتیبانی ایشان  و دیگر مدیران، بسیج رسانه در تحقق اهدافش موفق‌تر عمل خواهد کرد.

وی اضافه کرد: دشمنان انقلاب اعم از سلطنت‌طلبان، منافقان و افراد سازماندهی شده علیه انقلاب درصدد هستند ضعف‌ها، ناکارآمدی‌ها م کم‌کاری‌های نظام را بزرگ جلوه دهند و تمام داشته‌های انقلاب را زیر سوال ببرند که با امیدآفرینی در بین مردم، باید توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم و با یاد کردن از شهدا می‌توانیم دستاوردهای نظام را نام ببریم که بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان سند بالادستی، چراغ راه ما برای رسیدن به قله‌های رفیع است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول