اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

مدیران اقتصادی قزوین بخشی‌نگری را فراموش کنند

استاندار قزوین گفت: کسانی که در رأس دستگاه‌های اجرایی به ویژه در حوزه اقتصادی قرار می‌گیرند، باید انسجام بین و درون‌ دستگاهی را دنبال کنند،  بنابراین بخشی‌نگری و اینکه هر کدام از مدیران اقتصادی ما یک نگاهی داشته باشد، مورد قبول نیست.

مدیران اقتصادی قزوین بخشی‌نگری را فراموش کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمدمهدی اعلایی در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی اظهار کرد: با استقرار دولت جدید و رویکرد حمایت از تولید، ما نیز در استان برای فرصت سازی در مسیر اقتصاد و تولید و تجارت گام برخواهیم داشت.

وی افزود: شورای گفتگو از جمله جلسات برنامه محور است و علیرغم این که برخی مصوبات آن اجرایی نشده اما موفقیت های آن زیاد بوده و همچنان می تواند در رفع موانع تولید موثر باشد.

استاندار قزوین بیان داشت: شورای گفتگو در واقع نقش سیاست گذاری و شبه قانون گذاری را دارد و در یک اقدام اقتصادی قادر است موانع پیش روی تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی را بردارد و تسهیل گر امور باشد.

اعلایی گفت: مسیر پیش روی استان قزوین توجه ویژه تر به عرصه اقتصادی است و تلاش می کنیم پروژه هایی را پیگیری و عملیاتی کنیم که به توسعه استان کمک کند.
وی بیان کرد: استان قزوین به دلیل موقعیت جغرافیایی و ظرفیت های زیادی که دارد در شرایطی است که اگر بتوانیم زیرساخت های آن را تکمیل و مهیا و موانع را رفع کنیم و شاهد انسجام دورن دستگاهی باشیم حتما مسیر توسعه هموار خواهد شد.

استاندار قزوین معرفی پیله فروش به عنوان معاون اقتصادی را گامی در مسیر انسجام بخشی امور دانست و یادآورشد: دنبال انسجام بخشی در  دستگاهها هستیم و از کار جزیره ای باید خودداری کنیم تا فعال اقتصادی در مسیر کارها با وحدت نظر مواجه شود و دغدغه ای نداشته باشد.

استاندار در ادامه بیان داشت: یکی از کارهای خوب اتاق بازرگانی قزوین ورود تخصصی به کارهاست و با اشراف اطلاعاتی به مسائل توانسته برای رفع چالش ها موفق عمل کند.

وی بیان کرد: مدیران بایستی ضمن اشراف اطلاعاتی و کارکردی در مسائل با اقتدار تصمیم گیری کنند تا بتوانیم در اجرای مصوبات دچار بی نظمی  نشویم.

استاندار قزوین اظهارداشت: بهتر است جلسات شورای گفتگو به صورت ماهانه باشد و در هر نشست یکی از مدیران موفق تولیدی را معرفی کنید تا دیگران هم از تجارب این فعالان برخوردار شوند.

استاندار قزوین در پایان یادآور شد: خوشبختانه انسجام دستگاه های قضایی، اجرایی، نظارتی و بازرسی و اتاق بازرگانی در وضعیت مطلوبی است و این رویکرد به نتیجه بخش شدن جلسات کمک کرده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول