اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

رتبه نخست قزوین در کاهش سوانح و تلفات جاده‌ای/ دستگاه‌های خدمت‌رسان با کمبود امکانات مواجه هستند

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین از کاهش محسوس سوانح و تلفات جاده‌ای به‌صورت پیاپی در شش سال گذشته در قزوین و رتبهٔ نخست استان در این زمینه خبر داد.

رتبه نخست قزوین در کاهش سوانح و تلفات جاده‌ای/ دستگاه‌های خدمت‌رسان با کمبود امکانات مواجه هستند

علی فرخزاد معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، با اشاره به رتبه نخست قزوین در کاهش تلفات جاده‌ای، گفت: در شش سال گذشته به‌صورت پیاپی تلفات سوانح جاده‌ای در قزوین کاهش داشته و این اتفاقی نیست، بلکه نتیجهٔ زحمات و تلاش‌های شبانه روزی پلیس راهور ناجا، نیروهای امدادرسان و خدمت‌رسان از جمله راهداری، هلال احمر و فوریت‌های پزشکی است.

وی اظهار داشت: زمانی ارزش این موفقیت را بیش از پیش درک می‌کنیم که بدانیم در حالی چنین نتیجه‌ای حاصل شده که دستگاه‌های خدمت‌رسان و مرتبط با این امر با کمبود نیرو، کمبود تجهیزات مورد نیاز و ماشین آلات روبرو هستند و لذا در این زمینه باید حمایت‌های بیشتری صورت بگیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین ادامه داد: همه باید از پلیس راهور و عوامل امدادی که با عشق و انگیزه در مسیر خدمت به هم‌نوعان تلاش کردند تا شاهد کاهش محسوس تلفات و سوانج در جاده‌های قزوین باشیم تشکر و قدردانی کنیم، چرا که این موفقیت بزرگی است و مطئنیم که این خدمت صادقانه پاداش اخروی خداوند را هم در پی دارد.

فرخزاد در پایان با اشاره به اینکه پیش بینی می‌شود در سال جاری بارندگی‌های فراوانی داشته باشیم، عنوان کرد: کنترل حوادث و ساماندهی ترافیک و عبور و مرور در روزهای زمستانی و به‌ویژه روزهای پربارش در مسیرهای ارتباطی کار سخت و دشواری است، لذا علاوه بر همراهی و همکاری مردم باید تلاش و برنامه‌ریزی جدی و هماهنگی میان پلیس راه و دستگاه‌های امدادی وجود داشته باشد و در این خصوص تدابیر لازم اندیشیده شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول