اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

کمک ۲ میلیارد ریالی شهرداری قزوین به ستاد اربعین

لایحهٔ کمک ۲ میلیارد ریالی به ستاد اربعین استان قزوین توسط شورای شهر قزوین تصویب شد.

کمک ۲ میلیارد ریالی شهرداری قزوین به ستاد اربعین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، ولی چگینی، عضو شورای اسلامی شهر قزوین در جلسهٔ این شورا که عصر امروز برگزار شد، پیرامون لایحهٔ کمک ۱ میلیارد و ۳٠٠ میلیون ریالی به ستاد اربعین استان قزوین عنوان کرد: این لایحه در کمیسیون مالی تصویب شده و در آن تبصره قید گردید که ریز هزینه‌کرد این کمک به موکب‌ها به شهرداری و شورای شهر ارائه گردد.
محمد درافشان، رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهردار قزوین نیز در این‌باره عنوان کرد: طبق سنوات گذشته که مدیریت شهری در بحث کمک به ستاد مردمی اربعین کمکی را در نظر می‌گرفت، امسال نیز چنین شد، البته در سال گذشته چون اعزامی نبود کمکی صورت نگرفت، در سال ۹۸ این کمک ۱۳٠ میلیون تومان و در سال ۹۷ نیز ۱٠٠ میلیون تومان بوده است.
وی ادامه داد: امسال چون به آن صورت پیاده‌روی و زائر از ایران نداریم و حجم جمعیت کمتر است، مصوب شد که همان مبلغ ۱۳٠ میلیون تومان به ستاد اربعین پرداخت شود.
درافشان خاطرنشان کرد: هر ساله نحوه پرداخت به این روش بود که مرحوم سعید خورشیدی در ستاد اربعین هزینه‌کردها را به شهرداری گزارش کرده و مطابق آن پرداخت می‌شد، اما در سال جاری ستاد مردمی اربعین درخواست کرد که این مبلغ در اختیار آن‌ها گذاشته شود، با این قید که جزئیات کمک به موکب‌ها به شهرداری ارائه شود.
وی تصریح کرد: این لایحه با قید دو فوریت ارائه شده و درخواست تصویب آن را داریم. 
محسن حق شناس، نایب رئیس شورای اسلامی شهر قزوین نیز در ادامه عنوان کرد: بنده انتظار دارم در صورت موافقت شورا این مبلغ افزایش پیدا کند و میزان بیشتری به ستاد اربعین کمک شود، البته مستحضر باشیم که این پول خیلی دیر و در زمستان تخصیص پیدا کرده و به ستاد اربعین خواهد رسید، در واقع آن‌ها این میزان را قرض می‌گیرند تا پس از تخصیص اعتبار به آن‌ها پرداخت شود. 
وی بیان کرد: از مدیریت شهری نیز می‌خواهیم که امکان رفت و برگشت سهل و ساده‌تر زائران و موکب‌ها را به فرودگاه فراهم کنند. 
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، با موافقت اعضای شورای شهر و افزایش مبلغ لایحه، شهرداری قزوین اجازه دارد در صورت تأمین اعتبار تا سقف ۲ میلیارد ریال به ستاد مردمی اربعین کمک کند.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول